۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
کارخانه های راکد و تعطیل گیلان به چرخه تولید برمی گردند
استاندار گیلان:

کارخانه های راکد و تعطیل گیلان به چرخه تولید برمی گردند

رشت- استاندار گیلان احیای واحدهای راکد و بازگشت کارخانه های تعطیل و تملیک شده به چرخه تولید را جزو برنامه های مهم سال جهش تولید در استان بیان کرد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، ارسلان زارع احیای واحدهای راکد تولیدی و بازگشت کارخانجات تعطیل به چرخه تولید به ویژه طی دو سال اخیر را همواره جزء اهداف مهم دولت دانست و با اشاره به اینکه واحدهای تملیک شده بانک ها مقرر شده به چرخه فعالیت برگردند، اظهار داشت: توجه به این واحدها و حمایت از بخش خصوصی برای رونق اشتغال و فعالیت های اقتصادی مورد تأکید است و در این راستا از هر ظرفیتی که زمینه اشتغال را فراهم کند ضمن استقبال، حمایت هم می‌کنیم.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه فعالیت صنایع تبدیلی و شیوه های مدرن کشاورزی طی سالیان اخیر در این شهرستان با اقبال خوبی از سوی سرمایه‌گذاران مواجه شده، افزود: بایستی در مسیر تحقق این مهمٍ ضمن راه‌اندازی واحدهای جدید و ایجاد اشتغال، حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی به طور اصولی مورد توجه باشد.

نماینده عالی دولت در گیلان به پیش بینی هواشناسی مبنی بر احتمال بارش برف و باران در مناطق مختلف استان طی روزهای آتی اشاره و بر لزوم آماده باش تمامی دستگاه‌های خدمات رسان تأکید و تصریح کرد: تأکیدم به فرمانداران، شهرداران و مدیران دستگاه‌های استانی و شهرستانی این است که به صورت میدانی پای‌کار باشند و از تمامی امکانات و ظرفیت ها برای خدمت رسانی به مردم استفاده کنند.

زارع به همراهی‌های خوب مردم هنگام بروز آتش سوزی‌ها اشاره و بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها را جزء انتظارات خود از فرماندار جدید عنوان کرد و گفت: حفاظت از محیط زیست از اولویت های ماست.

وی به قرارداشتن در آستانه فصل زراعی جدید اشاره کرد و از کشاورزان سخت‌کوش گیلانی خواست که از فرصت بارش‌ نعمت الهی استفاده بهینه کرده و مزارع خود را شخم زمستانه بزنند.

کد خبر: ۷۵٬۶۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha