۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
 ۱۴ تن ژل، ۵۵هزار ماسک و ۳۸هزار جفت دستکش در بازرسی ها کشف شد
کشف اقلام بهداشتی احتکارشده و پلمب ۶ واحد متخلف در البرز

۱۴ تن ژل، ۵۵هزار ماسک و ۳۸هزار جفت دستکش در بازرسی ها کشف شد

کرج- مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز گفت: در اجرای طرح ضربتی مبارزه با احتکار در استان مقادیر زیادی اقلام بهداشتی کشف و ۶ واحد متخلف پلمب شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی البرز «علی اکبر مختاری» گفت: در اجرای مبارزه با احتکار لوازم بهداشتی و پزشکی، یک انبار آنژیوکت پزشکی در این استان کشف و ضبط شد.

 مختاری اظهار کرد: در پی وقوع و گسترش شیوع ویروس کرونا در کشور، کارشناسان تعزیرات حکومتی استان البرز با اجرای طرح های کنترلی تجهیزات پزشکی و دارویی را زیر ذره بین قرار دادند.

وی اضافه کرد:  درپی کسب خبری مبنی بر دپوی مقادیر زیادی آنژیوکت در یک انبار در استان البرز ، ماموران تعزیرات حکومتی با ورود به این انبار تعداد ۸۲ هزار عدد آنژیوکت کشف کردند.
 
مختاری افزود: طی چند روز گذشته نیز در اجرای طرح ضربتی در استان البرز۱۴تن ژل، ۵۵هزار عدد ماسک، ۳۸هزار جفت دستکش و یک هزار و ۲۰۰ لیتر الکل کشف شد.همچنین دراجرای این طرح تعداد زیادی داروخانه و واحد فروش اقلام پزشکی بازرسی و ۶ واحد متخلف پلمب شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز یادآورشد:  توزیع گسترده اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده در داروخانه های این استان در حال انجام است.

وی افزود:  این کالاها  در ۶۰ داروخانه شبانه روزی و ۴۶۰ داروخانه روزانه موجود است.

کد خبر: ۷٬۵۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha