۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
التهاب بازار مرغ در گیلان/ روزانه ۲۶۰ تن مرغ توزیع می شود
رئیس سازمان صمت گیلان:

التهاب بازار مرغ در گیلان/ روزانه ۲۶۰ تن مرغ توزیع می شود

رشت- رئیس سازمان صمت گیلان افزایش قیمت مرغ در استان های همجوار را سبب التهاب در بازار استان بیان کرد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان صمت گیلان، فرهاد دلق پوش به افزایش توزیع مرغ گرم از ۲۰۰ تن به ۲۶۰ تن در روز نیز اشاره و اضافه کرد: توزیع مرغ گرم در بازار استان گیلان دو بار در روز به صورت صبح و عصر انجام خواهد شد.

دلق پوش با تأکید بر تشدید نظارت بر بازار مرغ و انجام گشت‌های مشترک بازرسان سازمان صمت، تعزیرات؛ اتاق اصناف و دامپزشکی، افزود: تخصیص شعب ویژه در تعزیرات برای رسیدگی به تخلفات مرغ و بررسی خارج از نوبت پرونده‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار گیلان در زمینه استقرار بازرسان مقیم در کشتارگاه‌ها، گفت: توزیع مرغ منجمد با مجوز ستاد تنظیم بازار کشور از نیمه دوم اسفند آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان صمت گیلان به قیمت مرغ زنده نیز اشاره و با بیان اینکه به نرخ مصوب قیمت مرغ زنده ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان است، ادامه داد: قیمت مرغ گرم در واحد صنفی نیز ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان تعیین شده است.

وی با اشاره به برخی مشکلات در زمینه نبود مرغ در استان و توزیع نامناسب، اضافه کرد: افزایش قیمت مرغ در استان‌های همجوار و بزرگ که گیلان تأمین مرغ آن را به عهده دارد سبب شده تا بازار استان تحت تأثیر قرار گرفته و ملتهب شود.

دلق پوش تأکید کرد: برخی سودجویی ها در انتقال مرغ به خارج از استان و یا قطعه بندی غیرقانونی مرغ وجود دارد که با آنها برخورد شده است.

کد خبر: ۷۵٬۶۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha