۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
پروازهای فرودگاه‌ اردبیل افزایش می‌یابد/ اختصاص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی باند
سرپرست اداره کل فرودگاه‌های اردبیل:

پروازهای فرودگاه‌ اردبیل افزایش می‌یابد/ اختصاص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی باند

اردبیل - قصابی، سرپرست اداره کل فرودگاه‌های اردبیل گفت: تمام سعی و تلاش ما بر افزایش تعداد پروازهای فرودگاه اردبیل است که در این زمینه در تلاش هستیم تا به تمامی اهداف خود در این راستا جامه عمل بپوشانیم.

محمد قصابی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در حال حاضر با اختصاص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه بهسازی باند فرودگاه اردبیل، پیشرفت فیزیکی این پروژه به ۹۰ درصد رسیده که این پروژه اردیبهشت سال آینده بهره‌برداری می‌شود.

وی بیان کرد: تمام سعی و تلاش ما بر افزایش تعداد پروازهای فرودگاه اردبیل است که در این زمینه درصدد هستیم با همکاری‌های به عمل آمده در راستای توسعه و تحقق برنامه‌های مورد نظر موفق عمل کرده و به تمامی اهداف خود در این راستا جامه عمل بپوشانیم که این مسئله بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

سرپرست اداره کل فرودگاه‌های اردبیل گفت: در راستای اجرای عملیات استریپ سازی، زهکشی و برخی موارد پایانی نیز اقدامات لازم انجام یافته و با تمهیدات در نظر گرفته شده انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر پروازهای جدید فرودگاه‌های اردبیل و پارس‌آباد بررسی و برقرار شود.

قصابی ادامه داد: تلاش برای برقراری پرواز در مسیرهای اردبیل - استانبول، اردبیل - باکو و اردبیل - نجف و پارس‌آباد - تهران در نظر گرفته شده که درصدد هستیم با رایزنی‌های انجام یافته در این زمینه به تمامی اهداف توسعه‌ای خود دست یافته و مشکلات و موانع موجود را برطرف کنیم.

وی اظهار کرد: راه‌اندازی پروازهای جدید از سوی شرکت‌های هواپیمایی مختلف زمینه توسعه استان را در آینده‌ای نزدیک تداعی می‌کند که این مسئله به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است و می‌تواند ما را در دستیابی به اهداف مورد نظر رهنمون شود و اقدامات توسعه‌ای را به دنبال داشته باشد.

کد خبر: ۷۵٬۵۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha