۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
تجهیزات فرسوده مخابراتی در سطح کشور نوسازی می‌شوند
در یک برنامه پنج ساله؛

تجهیزات فرسوده مخابراتی در سطح کشور نوسازی می‌شوند

بوشهر- مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از اجرای طرح توسعه و ارتقای زیرساخت‌های مخابرات خبر داد و گفت: تجهیزات فرسوده مخابراتی در سطح کشور نوسازی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، مجید سلطانی صبح سه‌شنبه در نشست با استاندار بوشهر که در استانداری بوشهر برگزار شد اظهار داشت: در راستای توسعه و تقویت زیرساخت‌های مخابراتی تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته که در استان بوشهر نیز شاهد اجرای طرح‌های خوبی هستیم.

وی از اجرای طرح توسعه و ارتقای زیرساخت‌های مخابراتی در کنار توسعه شبکه ملی اطلاعات خبر داد و بیان کرد: این در طی پنج سال اجرایی می‌شود که سال آینده آغاز خواهد شد و کارشناسان مخابرات ایران به استان‌ها اعزام می‌شوند.

 مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از بررسی میدانی مسائل و بررسی و اصلاح مشکلات در قالب این طرح خبر داد و اضافه کرد: نوسازی تجهیزات فرسوده مخابراتی در قالب این طرح به صورت جدی دنبال خواهد شد.

وی تاکید کرد: هزینه اجرای این طرح بسیار بالا است و برای نوسازی تجهیزات نیازمند تخصیص اعتبارات بسیار زیادی هستیم و این موضوع باعث افزایش زمان اجرای این طرح می‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در نخستین سفر استانی، امروز برای سفری دو روزه وارد استان بوشهر شد.

دیدار با مقامات استانی، بررسی میدانی زیرساخت‌های مخابراتی در سطح استان بوشهر، حضور در مراکز شهرستاتی مخابرات استان بوشهر، بازدید میدانی از امکانات و تجهیزات مخابراتی برخی از شهرهای استان و امکان سنجی برای ارائه مجوزهای لازم برای شروع پروژه های جدید بخشی از اهداف سفر مدیرعامل مخابرات ایران به استان بوشهر است.

کد خبر: ۷۵٬۵۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha