۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳
خسارت زلزله زدگان آذربایجان غربی توسط بیمه پرداخت می شود
معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی:

خسارت زلزله زدگان آذربایجان غربی توسط بیمه پرداخت می شود

ارومیه- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از پرداخت خسارت منازل زلزله زده بخش قطور استان توسط بیمه در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، آیدین رحمانی ظهر دوشنبه در جلسه ستاد هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان خوی از پرداخت خسارت زلزله زدگان خبر داد و گفت: خوشبختانه با تدبیر استاندار آذربایجان غربی، روستاهایی که در ۲۰ کیلومتری نوار مرزی استان قرار دارند، بیمه شده و خسارت منازل مسکونی آنان توسط بیمه پرداخت خواهد شد که جلسات مختلفی با بیمه در این خصوص داشته ایم.

وی ادامه داد: به زودی شاهد پرداخت خسارت این مناطق توسط شرکت بیمه به زلزله زدگان استان خواهیم بود.

رحمانی در خصوص روند آواربرداری در این مناطق نیز گفت: روند آواربرداری در منطقه آغاز شده است اما با توجه به شرایط ویژه آوار برداری و ضرورت حضور مالکان در محل برای جمع آوری وسایل شخصی، این روند با شرایط خاص صورت می گیرد.

معاون استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با تدوین برنامه زمانبندی برای آوار برداری باید در منطقه حضوری فعال داشته باشد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه اقدامات اولیه و ضروری بعد از زلزله در بخش قطور شهرستان خوی انجام گرفته است، گفت: در حال حاضر با کمک خیرین غذای گرم نیز در بین برخی زلزله زدگان توزیع می شود.

رحمانی همچنین با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور گفت: شیوع این بیماری هیچ خللی در ارائه خدمت به زلزله زدگان بخش قطور خوی وارد نخواهد کرد و ما هر چهار روز یک بار جلساتی را در حوزه های مختلف برای رفع مشکلات مردم این مناطق برگزار خواهیم کرد .

کد خبر: ۷٬۵۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha