۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
خودداری از فروش‌های فوق‌العاده در واحدهای صنفی همدان
فرماندار همدان تاکید کرد:

خودداری از فروش‌های فوق‌العاده در واحدهای صنفی همدان

همدان - فرماندار همدان بر جلوگیری از فروش‌های فوق‌العاده در واحدهای صنفی تاکید کرد و گفت: اتاق اصناف همدان باید بر این موضوع نظارت کند.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، محمدعلی محمدی خواستار جلوگیری اصناف از فروش‌های فوق‌العاده در واحدهای صنفی شد و افزود : متاسفانه شاهد جمعیت قابل توجهی در بازارها و مراکز خرید، فروش‌های فوق العاده و رفت و آمدهای خانوادگی هستیم که این وضعیت بسیار نگران‌کننده است.

وی با تاکید بر لزوم تشدید نظارت سازمان پایانه‌ها بر فعالیت اتوبوس‌های برون شهری اظهار کرد: تراکم جمعیت در برخی از خطوط اتوبوس‌های درون‌شهری بالاست و شرکت اتوبوسرانی باید نسبت به افزایش سرویس در این مناطق اقدام کند.

محمدی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای ساماندهی بازار پرنده‌فرشان، بازار خودرو و جمعه بازار اجناس دست دوم افزود: استمرار نظارت شهرداری در این مراکز و مدیریت بساط گستران و بازار روزها مورد تاکید است.

وی با بیان اینکه میراث فرهنگی باید بر مراکز اقامتی نظارت بیشتری داشته باشد، عنوان کرد: برابر گزارش‌های دریافت شده شاهد وضعیت اسفباری از نظر تجمع، عرضه قلیان و دیگر موارد در باغ رستوران‌ها به ویژه در جاده حیدره هستیم که نیازمند برخورد جدی اماکن نیروی انتظامی و مرکز بهداشت است.

کد خبر: ۷۵٬۵۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha