۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵
۲۷۰۰ خودروی عمومی در استان سمنان به صورت رایگان دوگانه‌سوز شدند
در گفتگو با بازار اعلام شد؛

۲۷۰۰ خودروی عمومی در استان سمنان به صورت رایگان دوگانه‌سوز شدند

شاهرود- عربعامری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود گفت : با اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی از ابتدای شروع طرح در مرداد ماه سال جاری تا کنون دو هزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو عمومی در استان سمنان گازسوز شده است.

علی اکبر عربعامری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه با اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی از ابتدای شروع طرح در مرداد ماه سال جاری تا کنون  دو هزار و دستگاه خودرو عمومی در پنج کارگاه فعال در سطح استان سمنان گازسوز شدند، تاکید کرد: این کار به کاهش مصرف سوخت و هزینه و ارتقای خودروهای عمومی منجر خواهد شد

وی افزود: ۸۰ درصد مجموع سه هزار و ۴۰۰ خودرو ثبت نام شده در سامانه، مرتبط با دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی تا کنون گازسوز شده اند. 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود با بیان اینکه مالکان خودروهای عمومی مانند وانت‌بار و تاکسی می‌توانند با مراجعه به آدرس   GCR.NIOPDC.IR  نسبت به ثبت نام و دریافت نوبت تبدیل اقدام کنند، تاکید کرد: مردم می توانند در هر پنج کارگاه سطح استان این اقدام را صورت دهند.

عربعامری افزود: فاز دوم این طرح شامل دوگانه‌سوز کردن خودروهای مسافربر شخصی مانند اسنپ، تپسی و ... و همچنین آژانس‌های زیر پوشش نظارتی وزارت کشور یا شهرداری‌ها است و امیدواریم از هفته آینده وارد این مرحله شویم.

وی افزود: از پنج  کارگاهی که به این امر اختصاص داده شده است ، شامل  سه کارگاه در سمنان و دو کارگاه در شاهرود ، همگی فعال و آماده خدمت رسانی هستند.

کد خبر: ۷۵٬۴۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha