۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
تسریع در انجام عملیات راهداری جاده های همدان پیش از ایام نوروز
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان خبر داد:

تسریع در انجام عملیات راهداری جاده های همدان پیش از ایام نوروز

همدان - رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان از تسریع در انجام عملیات راهداری جاده های همدان پیش از ایام نوروز خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان، ابوذر میهنی با اشاره به پیش رو بودن ایام نوروز گفت: عملیات راهداری در محورهای شهرستان همدان سرعت گرفته و اکیپ‌های راهداری به شکل مستمر مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

وی افزود: علاوه بر آمادگی کامل در بحث راهداری زمستانی عملیات شانه سازی، اصلاح شیب شیروانی، پاکسازی پارکینگ و حریم راه، اصلاح دوربرگردان، چاله گیری و خط کشی به شکل مستمر  در حال انجام است.

میهنی بیان کرد: از ابتدای سال جاری بیش از هفت کیلومتر روکش، ۲۹ کیلومتر لکه گیری، ۱۱۰ هزار متر طول درزگیری، ۲۹ هزار و ۱۵۰ مترمکعب اصلاح شیب شیروانی در۴۲ نقطه، ۲۲ هزار و ۱۰۰ متر مکعب خاکریزی در نقاط پرتگاهی، ۷/۹ کیلومتر آسفالت حفاظتی و ۲.۵ کیلومتر آسفالت رگلاژی در راه‌های استان همدان انجام شده است.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان ادامه داد: همچنین مقدار ۱۸۰۰ تن آسفالت به شکل پخش آسفالت رگلاژی و لکه گیری  از طریق اکیپ امانی در همدان اجرا شده است

کد خبر: ۷۵٬۴۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha