۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
طرح جامع رتبه بندی فعالان اقتصادی کشور اجرایی شود
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران:

طرح جامع رتبه بندی فعالان اقتصادی کشور اجرایی شود

همدان - توتونچیان، عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران بر لزوم اجرای طرح جامع رتبه بندی فعالان اقتصادی کشور تاکید کرد و گفت: حرکت در مسیر شفاف سازی از مهم ترین راه های نجات اقتصاد کشور خواهد بود.

مسعود توتونچیان در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به برخی اقدامات بانک مرکزی در راستای شفاف سازی و مبارزه با فسادهای مالی عنوان کرد: فعالان اقتصادی با ایجاد یک هم افزایی مشترک فشار تحریم ها را در کشور تا حد زیادی کم اثر کرده اند.

وی تاکید کرد: در این دوران شاید سفره خیل عظیمی از مردم کشور کمرنگ شد ولی با تلاش های انجام شده کسی از کنار این سفره ها حذف نشد.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در ادامه به موضوع طرح جامع رتبه بندی فعالان اقتصادی پرداخت و عنوان کرد: این مهم نیاز به اراده ملی دارد.

توتونچیان اظهار کرد: این طرح در دوره های پیشین اتاق ایران به خوبی آغاز شد اما در مرحله اجرا برخی با ایجاد موانعی از نهادینه شدن آن جلوگیری کردند.

عضو هیئت نمایندگان اتاق ایران افزود: در هیچ کجای دنیا اینگونه نیست که یک فعال اقتصادی در چندین ارگان مجزا مورد ارزیابی قرار گیرد بلکه با ایجاد طرح های رتبه بندی و سطح های طلایی،نقره ای فعال اقتصادی به صورت یکجا مورد ارزیابی همه ارگان های مربوطه واقع می گردد.

مسعود توتونچیان در راستای صیانت از ارزش های فعالان اقتصادی خواستار اجرای طرح جامع رتبه بندی فعالان اقتصادی در کشور شد و تاکید کرد: حرکت در مسیر شفاف سازی از مهم ترین راه های نجات اقتصاد کشور خواهد بود.

کد خبر: ۷۵٬۳۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha