۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱
۷۰ درصد تالارهای پذیرایی هنوز فعال نشده‌اند
رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران:

۷۰ درصد تالارهای پذیرایی هنوز فعال نشده‌اند

ابراهیمی نیا، نایب رئیس دوم اتاق اصناف تهران و رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی تهران با بیان اینکه نزدیک به ۷۰ درصد تالارهای پذیرایی هنوز فعال نشده اند، گفت: در ایام عید همچون روزهای قبل، تالارهای پذیرایی با تقریبا یک چهارم ظرفیت فعال خواهند بود.

به گزارش بازار به نقل از اتاق اصناف تهران، خسرو ابراهیمی نیا در مورد وضعیت تالارها در ایام عید، اظهار داشت: اخیراً اخبار کذبی مبنی بر دستور وزیر کشور برای تعطیلی تالارهای در ایام عید در فضای مجازی منتشر شده که صحت ندارد؛ در ایام عید همچون روزهای قبل، تالارهای پذیرایی فعال هستند و دستور یا بخشنامهای برای تعطیلی آنها ابلاغ نشده است.

رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی تهران افزود: در تالارها برای هر مراسم حداکثر ۷۰ نفر باید حضور یابند و این تعداد افراد در یک سالن ۴۰۰ نفره، اجتماع محسوب نمیشود که دولت بخواهد اقدام به تعطیلی تالارها کند.

ابراهیمی نیا گفت: در رستورانها ممکن است جمعیت زیادی حاضر شوند اما در تالارها تقریباً یک چهارم جمعیت یعنی حداکثر ۶۰ تا ۷۰ نفر حضور مییابند.

وی با بیان اینکه ما برای رعایت پروتکلها امکانات لازم را داریم، تاکید کرد: در کنار کاهش پذیرش میهمان، واحدها همه دستورالعملهای بهداشتی از جمله فاصلهگذاری اجتماعی، استفاده از لوازم یک بار مصرف مانند قند، شکر، نمک، فلفل و استفاده از ماسک و دستکش برای همه کارکنان را رعایت میکنند. همچنین همه تالارهای پذیرایی موظف به ضدعفونی کردن واحدهایشان قبل و بعد از مراسم هستند.

رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی تهران ادامه داد: البته در حال حاضر نیز مردم استقبال چندانی از تالارها نمیکنند و از آن طرف با توجه به تعطیلی یک ساله، نزدیک به ۷۰ درصد تالارها هنوز فعال نشده اند و درگیر مسائل مالی، مالک-مستاجر و … هستند.

کد خبر: ۷۵٬۲۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha