۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
برق روستاها و مناطق صعب العبور ملایر وصل شد/ تعویض ۵۰ اصله تیر و ۴ ترانسفورماتور
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان:

برق روستاها و مناطق صعب العبور ملایر وصل شد/ تعویض ۵۰ اصله تیر و ۴ ترانسفورماتور

همدان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: با تلاش شبانه‌روزی و تعویض بیش از ۵۰ اصله تیر و چهار دستگاه ترانسفورماتور، برق تمام روستاها و مناطق صعب العبور شهرستان ملایر وصل شد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، شیرزاد جمشیدی با اشاره به وزش تندباد با سرعت ۹۰ تا ۱۲۰ کیلومتر در استان همدان و بارش برف سنگین در برخی از مناطق اظهار کرد: در پی این شرایط جوی از روز پنجشنبه ۳۰ بهمن ماه ۶۸ روستا در استان همدان دچار قطعی برق شدند.

وی افزود: با حضور نیروها تا ساعت هفت بعدازظهر همان روز بیشتر روستاها برق‌دار شدند و ۹ روستا به علت صعب العبور بودن و عدم دسترسی به شبکه‌های توزیع و برودت هوا بی‌برق باقی ماند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: تا پایان روز پنجشنبه ۳۰ بهمن ماه نیز دو روستا از طریق ژنراتور و یک روستای دیگر با مانور شبکه برق‌دار شدند.

وی با اشاره به خسارت وارده به شبکه‌های توزیع ادامه داد: شدت آسیب در شبکه‌های برق شهرستان ملایر از سایر نقاط استان بیشتر و بیشتر شامل سقوط ترانسفورماتور و شکستگی تیر بود.

جمشیدی یادآور شد: با تشکیل ۴۰ اکیپ مجهز و با کمک ادوات سنگین راهداری و ماشین‌های کمک‌دار ادارات شهرستان ملایر و با بیش از پنج دستگاه جرثقیل سنگین و سبک، سه دستگاه بالابر و دو دستگاه بلدوزر برای بازگشایی معابر اقدام شد.

وی اضافه کرد: در نهایت با تلاش شبانه‌روزی و با تعویض بیش از ۵۰ اصله تیر و چهار دستگاه ترانسفورماتور تمام روستاها و مناطق صعب العبور این شهرستان برق‌دار شدند.

کد خبر: ۷۵٬۱۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha