۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
استودیوی آموزش کشاورزی قزوین تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
مدیر ترویج کشاورزی جهاد کشاورزی قزوین:

استودیوی آموزش کشاورزی قزوین تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود

قزوین- مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: استودیوی آموزش و اطلاع رسانی به کشاورزان استان تا پایان سال جاری راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان قزوین، علی ساریخانی اظهار داشت: بخشی از اعتبارات ساخت این استودیو از سوی وزارت جهاد کشاورزی و بخشی نیز از منابع داخلی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تامین شده است.

وی  از آموزش به عنوان یکی از مهم ترین ارکان پیشروی به سمت کشاورزی مدرن یاد کرد و گفت: با استفاده از امکانات این استودیو که «کشاورز» نام گذاری شده به تولید محتواهای آموزشی برای کشاورزان قزوینی خواهیم پرداخت.

مدیر ترویج کشاورزی جهاد کشاورزی قزوین با بیان اینکه با استفاده از این استودیو، ارتقای دانش و مهارت کشاورزان استان را هدف گذاری کرده ایم که این مهم موجب ارتقای بهره وری در بخش کشاورزی خواهد شد،اظهار داشت: قابلیت تولید و ضبط برنامه های رادیویی و تلویزیونی مرتبط با بخش های مختلف کشاورزی نیز در این استودیو وجود خواهد داشت.

ساریخانی گفت: آموزش کشت و تولید گیاهان دارویی، روش های مقابله با آفات در مزارع، شیوه های مناسب آبیاری، استفاده مناسب از کود و سموم، مقابله با سرمازدگی، روش های مناسب باغبانی، آموزش های مرتبط با پرورش دام و طیور، زنبورداری و شیلات از جمله آموزش هایی است که در این استودیو پیگیری و دنبال خواهد شد.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی قزوین یادآور شد: برگزاری دوره های حضوری، فعالیت سایت های الگویی و همایش های ترویجی از دیگر فعالیت های آموزشی این مدیریت به شمار می رود که در طول سال به طور مستمر دنبال و پیگیری می شود.

کد خبر: ۷۵٬۱۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha