۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
موانع پرداخت حقوق و معوقه کارکنان شرکت هپکو باید حل شود
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی:

موانع پرداخت حقوق و معوقه کارکنان شرکت هپکو باید حل شود

کریمی، نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در پایان سال باید هر چه سریعتر موانع پرداخت حقوق معوقه کارکنان شرکت هپکو اراک حل شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی اکبر کریمی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۳ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود اظهار داشت: از مرداد ماه امسال سهام شرکت هپکو به سازمان تأمین اجتماعی واگذار شد و موضوع تهاتر بدهی‌های این شرکت به عنوان اصلی‌ترین مانع ادامه فعالیت از همان زمان در دست پیگیری است اما متأسفانه هنوز به سامان نرسیده است.

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار داریم هر چه سریعتر این کار با پیگیری‌های هیأت دولت اجرایی شود تا حقوق عقب افتاده کارکنان شریف این دولت در آستانه آغاز سال جدید و در پایان سال ۹۹ با حمایت سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شود.  

وی در تذکری دیگری به وزیر صنعت با انتقاد از افزایش بی‌رویه قیمت میوه گفت: این روزها در آستانه عید شاهد افزایش بی‌رویه قیمت میوه و گوشت و مرغ هستیم که بدون هیچ دلیل منطقی روزانه در بازار افزایش پیدا می‌کند و در شرایطی که متغیرهای اقتصادی تغییر آنچنانی ندارد نباید ما هر روز شاهد گرانی این کالاها باشیم و این نشان‌دهنده ضعف نظارت است.

کریمی همچنین در پایان خواستار حل مشکل مطالبات کارکنان دانشگاه‌های دولتی شد و تصریح کرد: با توجه به انتظارات کارکنان و همچنین اعضای هیأت علمی این دانشگاه‌ها امیدواریم وزیر علوم به این موضوع رسیدگی کند.

کد خبر: ۷۵٬۱۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha