۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
کاهش ۱۵ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان
رئیس مرکز مدیریت اطلاعات راه‌های همدان خبر داد:

کاهش ۱۵ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان

همدان - رئیس مرکز مدیریت اطلاعات راه های راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت: میزان تردد در جاده های استان همدان از ابتدای سال جاری تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد کاهش یافته است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، سعید کریمی مطرح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تردد در محورهای ارتباطی استان همدان ثبت شده در حالی که این آمار در مدت مشابه سال گذشته حدود ۱۷۹ میلیون و ۱۰۰ هزار مورد بوده است.

وی با اشاره به کاهش ۱۵ درصدی تردد در محورهای ورودی و خروجی استان همدان طی ۱۱ ماهه سال جاری افزود: در این مدت ۱۶ میلیون و ۵۲۰ هزار خودرو وارد استان همدان شده و ۱۶ میلیون و ۷۸۰ هزار خودرو نیز از این استان خارج شده است.

رئیس مرکز مدیریت اطلاعات راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان با بیان اینکه استان همدان دارای پنج هزار و ۱۳۰ کیلومتر راه ارتباطی است، یادآور شد: ۷۴ دستگاه تردد شمار در سطح جاده های استان همدان وجود دارد که بیشترین تردد خودرویی در محور سه راهی بهار-همدان به عنوان پرترددترین محور استان همدان ثبت شده است. ‌

کد خبر: ۷۵٬۱۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha