۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
یک طرح آبرسانی در آرادان به بهره برداری رسید
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان:

یک طرح آبرسانی در آرادان به بهره برداری رسید

آرادان- طاهری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سمنان از افتتاح یک طرح آبرسانی به روستای دهنمک از توابع شهرستان آرادان خبر داد.

محمد طاهری در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن اشاره به افتتاح یک طرح آبرسانی در دهنمک از توابع شهرستان آرادان در غرب استان سمنان با بهره برداری ۱۲۰ خانوار روستایی از آب سالم و بهداشتی، بیان کرد: این پروژه امروز یکشنبه با حضور استاندار سمنان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه تامین آب شرب مورد نیاز مردم دهنمک هدف این طرح است، ابراز داشت: اجرای این طرح سه میلیارد تومان اعتبار در پی داشته است.

مدیرعامل آبفای استان سمنان با اشاره به اجرای این طرح آبرسانی، گفت: احداث خط انتقال آب به میزان دو هزار و ۲۰۰ متر به مخزن و اتاق کلر زنی، اجرای خط انتقال آب تصفیه شده و کلزنی شده به خانه ها به طول سه هزار متر و مخزن هوایی با ظرفیت ۱۰ متر مکعب از اجزاء این طرح است.

طاهری کاهش میزان هدررفت آب و جلوگیری از مهاجرت روستائیان منطقه دهنمک به شهرهایی مانند تهران، گرمسار و آرادان و سمنان را از دیگر محورهای این طرح خواند و بیان کرد: با اجرای این طرح حجم ذخیره آب روستای دهنمک نیز افزایش خواهد یافت.

کد خبر: ۷۵٬۱۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha