۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
 پرداخت ۲۰ میلیون تومان خسارت به زلزله‌زدگان سی‌سخت
توسط بنیاد برکت انجام می‌شود؛

پرداخت ۲۰ میلیون تومان خسارت به زلزله‌زدگان سی‌سخت

کرج- مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از پرداخت خسارت ۲۰ میلیون تومانی به خانوارهای روستایی آسیب‌دیده در زلزله سی‌سخت خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بنیاد برکت، امیرحسین مدنی با اعلام این خبر افزود: به پنج هزار و ۹۷۱ خانوار در ۵۲ روستای منطقه دنا و شهرستان سی‌سخت استان کهگیلویه و بویراحمد که دچار آسیب زلزله شده‌اند تا سقف ۲۰ میلیون تومان خسارت پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: این خانوارها تحت پوشش بیمه حوادث برکت قرار داشته‌اند و با احتساب ۲۰ میلیون تومان سقف در نظر گرفته شده، در مجموع ۱۱۶ میلیارد تومان به آن‌ها خسارت پرداخت خواهد شد.

به گفته مدیرعامل بنیاد برکت، خانوارهای آسیب‌دیده از زلزله پس از برآورد خسارت از سوی کارشناسان، می‌توانند تا سقف ۲۰ میلیون تومان از پوشش بیمه‌ای استفاده کنند.

مدنی با اشاره به حادثه‌خیز بودن کشور اظهار کرد: بر اساس همین نیاز، ستاد اجرایی فرمان امام با همکاری استانداری‌ها اقدام به بیمه حوادث بیش از یک میلیون خانه در روستاهای ۱۶ استان کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد کرده است. گفتنی است، چهارشنبه شب گذشته زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر شهر سی‌سخت مرکز منطقه دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند.

کد خبر: ۷۵٬۱۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha