۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲
کنترل و تست تمام مسافران فرودگاه ایلام برای پیشگیری از کرونا انجام می‌شود
مدیر فرودگاه شهدای ایلام:

کنترل و تست تمام مسافران فرودگاه ایلام برای پیشگیری از کرونا انجام می‌شود

ایلام - مدیر فرودگاه شهدای ایلام با اشاره به اقدامات این فرودگاه در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: کنترل و تست تمام مسافران برای پیشگیری از شیوع کرونا انجام می‌شود.

جواد یگانه در گفت و گو با بازار اظهار کرد: کنترل و تست تمام مسافران فرودگاه ایلام توسط تیم‌های پزشکی ایلام انجام و هیچ مسافری بدون بررسی میزان و درجه تب وارد شهر نمی شود.

وی تاکید کرد: در صورت مثبت بودن نتیجه‌ تست کرونا مسافر مورد نظر از طریق آمبولانس به تهران یا دیگر استان‌های مبدا منتقل خواهد شد.

یگانه عنوان کرد: فرودگاه ایلام علاوه بر این اقدام، هم گام با سایر فرودگاه های کشور برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا اقدامات مفیدی را در راستای ارتقای ایمنی و سلامت مسافران انجام می دهد.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام عنوان کرد: از جمله این اقدامات می توان به برگزاری جلسه فوری با کارکنان فرودگاه در خصوص تعیین تیم جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، نصب بنر توصیه های بهداشتی در سالن های ورودی و خروجی، مستقر شدن تیم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان برای ارزیابی مسافران و توزیع دستکش و ماسک و مواد ضدعفونی کننده دست بین ارگان ها و واحدهای مستقر در فرودگاه اشاره کرد.

یگانه افزود: همچنین  ضد عفونی کردن سالن های ورودی و خروجی مسافران، دستگاه های ای‌تی‌ام، تسمه نقاله، سرویس های بهداشتی و دستگاه های ایکس ری بعد از انجام هر سورتی پرواز انجام می شود.

کد خبر: ۷٬۵۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha