۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹
۲ کارگاه مبلمان منبت در ملایر به چرخه تولید صنایع‌دستی بازگشت
رئیس میراث‌فرهنگی ملایر:

۲ کارگاه مبلمان منبت در ملایر به چرخه تولید صنایع‌دستی بازگشت

همدان - رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ملایر گفت: دو کارگاه تولیدی مبلمان منبت واقع در شهرک صنعتی خوشه ملایر که به‌علت عدم پرداخت به‌موقع تسهیلات در اختیار بانک قرار گرفته بود به چرخه تولید بازگشت.

به‌گزارش بازار و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، ابراهیم جلیلی عنوان کرد: دو کارگاه تولیدی مبلمان منبت واقع در شهرک صنعتی خوشه که به‌علت عدم پرداخت به‌موقع تسهیلات در اختیار بانک قرار گرفته بود به چرخه تولید بازگشت.

وی گفت: صاحبان این کارگاه‌ها در سال های ۸۹  و ۹۰  تسهیلاتی را از بانک دریافت کرده بودند که به‌دلیل مشکلات مالی و عدم ثبات بازار، قادر به پرداخت اقساط خود نشدند و کارگاه ها به تملک بانک درآمدند.

جلیلی افزود: طی رایزنی‌های انجام شده و پیگیری از طریق میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ملایر و معاونت صنایع‌دستی استان همدان، فرمانداری و استانداری، موفق به اخذ زمان و تقسیط مجدد بدهی بانک عامل شدیم که در سال جهش تولید، این کارگاه در اختیار مالکان قرار گرفت و فعالیت و تولید مجدد مبلمان در آن شروع شد.

رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ملایر اضافه کرد: این کارگاه با  ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم برای ۱۶ نفر و با سرمایه‌گذاری بیش از ۶۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی خوشه مبلمان ملایر فعال است.

کد خبر: ۷۵٬۰۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha