۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۶
۵ ایده تجاری پُردرآمد حوزه فناوری اطلاعات در سال ۲۰۲۱
کسب وکارهایی که جیب تان را پُر پول می کند

۵ ایده تجاری پُردرآمد حوزه فناوری اطلاعات در سال ۲۰۲۱

همانطور که شاهد بهره بردن و توسعه بخشهای مختلف فناوری هستیم؛ انتظار می رود راه اندازی کسب و کارها در حوزه فناوری اطلاعات هم در سال ۲۰۲۱ از جمله گزینه های سودآور به شمار رود.

بازار؛ گروه فناوری اطلاعات: سایت «دِ باس مگزین» نوشت: انتظار میرود در سال ۲۰۲۱ فرصتهای شغلی فناوری اطلاعات (IT) با درآمد بالا وجود داشته باشد. بهترین ایده های کسب و کار فناوری اطلاعات این امکان را به کارآفرینان باهوش فناوری می دهد تا تجربیات، مهارت ها و علاقه های خود را برای ایجاد یک سازمان موفق به کار گیرند. با راه اندازی شرکت خود، می توانید درآمد خود را به حداکثر برسانید، به عنوان رئیس خود کار و سرنوشت خود را کنترل کنید. به طور طبیعی، این مساله  به شما قدرت می دهد که خود را به چالش بکشید و واقعاً از اشتیاق خود پیروی کنید.

اگر شما علاقه مند به کشف ایده های کسب و کار در فن آوری هستید، گزینه های سودآور زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. برای کمک به شروع کار، ادامه مطلب را بخوانید تا با برترین ایده های کسب و کار پردرآمد فناوری اطلاعات در سال ۲۰۲۱ آشنا شوید.

تعمیر و نگهداری کامپیوتر
اگر شما از کامپیوتر و یا از نظر فنی دارای مهارت کافی هستید، راه اندازی کسب و کار در زمینه تعمیر و نگهداری کامپیوتر می تواند یک فرصت عالی برای شما باشد. این خدمات در حوزه تعمیر کامپیوتر، تشخیص و بازیابی اطلاعات است. علاوه بر این، استارتاپ های بسیاری وجود دارند که در نصب سرور، پیکربندی روتر و عیب یابی اساسی تخصص دارند. با راه اندازی این نوع کسب و کار، می توانید به یک بازار هدف بزرگ متشکل از دارندگان رایانه و مشاغل کوچک دسترسی پیدا کنید.

توسعه آنتی ویروس
در مرحله بعدی، توسعه آنتی ویروس یک ایده کاملاً تخصصی در زمینه فناوری است که می تواند امسال مورد توجه قرار گیرد. توسعه دهندگان آنتی ویروس نرم افزارهای پیچیده برای کمک به مشاغل و کاربران اینترنت در راستای محافظت از داده های مهم ایجاد می کنند. با کار در این زمینه، شما وظیفه خواهید داشت تا محصولات امنیتی را برای محافظت از کاربران در برابر چندین نوع بدافزار، ویروس و سایر حملات سایبری طراحی کنید.

اگر به راه اندازی شرکتی در زمینه برنامه نویسی آنتی ویروس علاقه دارید، باید در چندین زبان برنامه نویسی، راه حل های امنیت سایبری و زیرساخت های شبکه آگاهی داشته باشید. اگر این شرایط را داشته باشید، می توانید یک تجارت سودآور راه اندازی کنید که به مشتریان در به حداکثر رساندن، بهینه سازی امنیت شبکه و دستگاه های شان کمک می کند. اگر  فکر میکنید از نظر فنی کاملاً متبحر هستید، به یک توسعه دهنده آنتی ویروس تبدیل شوید.

توسعه نرم افزار سفارشی
البته، توسعه نرم افزارهای سفارشی یکی دیگر از کسب و کار های  پر رونق است که می تواند در سال ۲۰۲۱ از آن بهره برد. توسعه نرم افزار سفارشی شامل فرآیند طراحی، برنامه نویسی و استقرار برنامه های رایانه ای برای مجموعه خاصی از کاربران، سازمان ها یا عملکردها است. با راه اندازی یک شرکت برنامه نویسی نرم افزاری، می توانید از ابزارهای توسعه قوی مانند مخازن متمرکز (centralized repositories ) عمومی استفاده کنید. به عنوان مثال مخازنی مانند Goproxy (goproxy یکی از کتابخانه‌های خوب برای پیاده‌سازی پروکسی سرور با امکانات ویژه‌ی خودتان است) میزبان ماژول های منبع باز Go (Go Modules، یک ماژول مجموعه ای از بسته های مرتبط به هم است که در قالب یک نسخه در یک واحد، جای گرفته اند) هستند که از طریق سیستم کنترل نسخه (VCS) در دسترس عموم قرار گرفته اند.

بیشتر آنها، مانند GoCenter توسط JFrog، به صورت کاملاً رایگان به اعضای انجمن توسعه Google Golang (زبان برنامه نویسی گولنگ یا GoLang در شرکت گوگل ایجاد و به صورت اوپن سورس (منبع باز) منتشر شد) ارائه می شوند. با بهره گیری از این ابزارهای قدرتمند، می توانید به راحتی نسخه های مختلف، تغییرات و اختلاف ایجاد شده در برنامه های خود را ردیابی کنید. در واقع، برنامه نویسی نرم افزاری سفارشی صنعت کاملی برای کارآفرینان باهوش فناوری است.

مشاور فناوری اطلاعات
اگر درباره محصولات فن آوری اطلاعات چیزهای زیادی می دانید، می توانید حرفه مشاوره فناوری اطلاعات را در نظر بگیرید. به سادگی، مشاوران فناوری اطلاعات به مشتریان در تصمیم گیری استراتژیک در مورد تصمیمات فناوری، پیاده سازی شبکه و برنامه نویسی نرم افزار کمک می کنند. در عین حال، این مشاغل از طریق همکاری با بخشهای کارمندان فنی داخلی به مدیریت ابتکارات فناوری اطلاعات کمک می کنند. با کار در این صنعت، شما قادر خواهید بود در یک محیط تیمی کار کنید، مرتباً از مهارت های حل مسئله خود استفاده کرده  و به یادگیری مداوم دست یابید. علاوه بر این، مشاوران فناوری اطلاعات در معرض طیف گسترده ای از مشتریان قرار می گیرند، که می تواند به طور کلی بهره وری کسب و کار را افزایش دهد. در واقع، مشاوره فناوری اطلاعات یک فرصت شغلی پردرآمد در زمینه فناوری و امنیت سایبری است.
ساخت  و ایجاد سرور
یکی دیگر از صنایع پردرآمد و پرمصرف که می توانید از آن استفاده کنید، ساخت سرور است. سرورها در ارتباطات شبکه، تلفن مشاغل و اینترانت در سازمانها نقش اساسی دارند. برای این منظور و راه اندازی شرکت ساخت سرور خود، سخت افزار، سیستم عامل و مجموعه اتصال خود را تعریف کنید. سپس می توانید پیکربندی و آزمایش کامل سرور خود را شروع کنید. با این روش می توانید تضمین کنید که سیستم  بدون اشکال، خطا یا نقص کار می کند. البته راه اندازی مشاغلی در این زمینه به شما امکان می دهد از یک سرویس تقاضای مداوم در حال رشد بهره مند شوید. بدون شک، ساخت سرور یک تجارت پر رونق فناوری اطلاعات است که در سال ۲۰۲۱ مورد توجه قرار می گیرد.

کد خبر: ۷۴٬۹۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha