۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
فعالیت تالارهای پذیرایی در بندرگز تعطیل شد
فرماندار بندرگز:

فعالیت تالارهای پذیرایی در بندرگز تعطیل شد

بندرگز- فرماندار بندرگز گفت: فعالیت تمام تالارهای پذیرایی با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تا اطلاع ثانوی در این شهرستان تعطیل شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، حسین احمدی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمام امکانات و تجهیزات شهرستان را برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در شهرستان بسیج کرده‌ایم.

وی افزود: برای مهار بیماری کرونا ضدعفونی میادین؛، خیابان‌ها و معابر شهرهای بندرگز و نوکنده در دستور کار قرار گرفته است و اجرای این عملیات با مشارکت شهرداری‌ها در حال انجام است.

فرماندار بندرگز با اشاره به اینکه عملیات ضدعفونی میادین و خیابان‌ها تا کنترل کامل بیماری در شهرستان ادامه می‌یابد، تصریح کرد: همچنین ضدعفونی و پاکسازی روستاهای شهرستان با همکاری دهیاری‌ها و بخشداری‌ها انجام می‌شود.

وی از تعطیلی فعالیت تمام تالارهای پذیرایی در شهرستان تا اطلاع ثانوی خبر داد و خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان، با همکاری مردم مراسم‌های ترحیم و عروسی تا بازگشت شرایط عادی به زمان دیگری موکول می‌شود و تالارهای پذیرایی شهرستان فعالیت نمی‌کنند.

احمدی به سایر برنامه‌های شهرستان برای پیشگیری از شیوع بیماری هم اشاره کرد و ادامه داد: ارائه آموزش صحیح و اصولی برای جلوگیری از انتشار این ویروس در دستور کار قرار دارد.

کد خبر: ۷٬۴۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha