۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۳
تفاهم نامه اجرای ۲ طرح پیشران توسعه کردستان به امضا می رسد
در جریان سفر معاون اول رئیس جمهور به کردستان؛

تفاهم نامه اجرای ۲ طرح پیشران توسعه کردستان به امضا می رسد

کردستان- جعفری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: تفاهم نامه اجرای دو طرح پیشران توسعه استان روز شنبه دوم اسفند با حضور معاون اول رئیس جمهور به امضا می رسد.

خالد جعفری در گفت و گو با خبرنگار بازار به برنامه های سفر یک روزه اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به استان اشاره کرد و اظهار داشت: روز شنبه دوم اسفند سال جاری معاون اول رئیس جمهور از طریق فرودگاه سنندج وارد استان می شود.

وی با اشاره به اینکه نخستین برنامه سفر یک روزه آقای جهانگیری به استان شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی است، اضافه کرد: بعد از این جلسه تفاهم نامه مربوط به طرح های پیشران توسعه استان شامل طرح پتروشیمی بعثت و شرکت گسترش تایر رازی به امضا می رسد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان افزود: به صورت ویدئو کنفرانس هم  منطقه ویژه اقتصادی بانه، مجتمع گلخانه ای صادق آباد، ۹۲۳ هکتار آبیاری تحت فشار و ۳۲۴ واحد مسکن مهر به بهره برداری می رسد.

جعفری آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی و توسعه مرز رسمی باشماق مریوان را از دیگر برنامه های سفر معاون اول رئیس جمهور به استان ذکر کرد و گفت: افتتاح ۱۴۶ کیلومتر راه روستایی، آغاز عملیات گاز رسانی به ۱۰۰ روستا و ۱۵۰ واحد صنعتی و شرکت در نشست با نخبگان استان از دیگر برنامه های این سفر است.

کد خبر: ۷۴٬۸۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha