۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
فروکش التهاب بازار مرغ در اصفهان با سامانه رهتاب
در گفت و گو با بازار مطرح شد؛

فروکش التهاب بازار مرغ در اصفهان با سامانه رهتاب

اصفهان- قاضی عسگر، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان گفت: سامانه رهتاب قیمت مرغ و تخم مرغ را کنترل می کند تا این محصول با قیمت مصوب در بازار عرضه شود.

سید حسن قاضی عسگر در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به تنظیم قیمت مرغ و تخم مرغ در استان اصفهان اظهار داشت: از این پس، فعالیت تمام فعالان حوزه مرغ و تخم مرغ در استان اصفهان اعم از تولیدکننده، کشتارکننده و توزیع کننده در سامانه رهتاب ثبت می شود.

وی افزود: تولید مرغ زنده صرفا در کشتارگاه های استان اصفهان کشتار می شود و تخصیص نهاده های طیور به واحدهای مرغداری در دوره بعد جوجه ریزی براساس مقدار تحویل مرغ به کشتارگاه های استان اصفهان انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان گفت: تعاونی های مرغداران موظف شدند تحویل مرغ به کشتارگاه های استان اصفهان را با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان و از طریق سامانه تاییدیه جوجه ریزی انجام دهند.

وی اضافه کرد: تمام فعالان حوزه مرغ و تخم مرغ که تصمیمات اخیر ستاد تنظیم بازار مرغ و تخم مرغ را نقض کنند از دریافت نهاده های طیور منع می شوند.

قاضی عسگر با بیان اینکه سامانه رهتاب به سامانه بازارگاه متصل می شود، اظهار داشت: از طریق این سامانه، بازار مرغ و تخم مرغ در استان اصفهان کنترل می شود.

کد خبر: ۷۴٬۸۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha