۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
تغییری در قیمت مصوب گوشت مرغ در یزد نداریم
معاون بازرگانی سازمان صمت یزد:

تغییری در قیمت مصوب گوشت مرغ در یزد نداریم

یزد- افشارپور، معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد با بیان اینکه قیمت گوشت مرغ در یزد طبق مصوبه کشوری ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است، گفت: بر خلاف برخی استان‌ها که نرخ مرغ در آنها از مصوبه کشوری گران‌تر مشاهده می‌شود، در یزد کاهش و یا افزایشی نسبت به قیمت مصوب نداریم.

علی افشارپور در گفت‌وگو با خبرنگار بازار در پاسخ به این سؤال که آیا قیمت گوشت مرغ در یزد کاهش خواهد یافت، گفت: قیمت مرغ به صورت کشور است و گوشت مرغ به ازای هر کیلو ۲۰هزار و ۴۰۰ تومان است که البته در برخی استان‌ها مرغ تا قیمت ۲۷ هزار تومان نیز عرضه شده است.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد دلیل گرانی مرغ در برخی استان‌ها را کمبود آن و نیاز به واردات از دیگر استان‌ها بیان کرد و افزود: تفاوت استان یزد این است که مرغ مصرفی خود را تأمین می‌کند و حتی روزانه ۱۱۰ تن مازاد بر مصرف تولید دارد.

به گفته وی، دولت، تشکل‌ها و تولیدکنندگان را به فروش مرغ به قیمت ۲۰هزار و ۴۰۰ تومان مؤظف کرده و تأکید استان یزد نیز بر همین قیمت و نه بیشتر است.

افشارپور در این خصوص که آیا قیمت مرغ در یزد از ۲۰هزار و ۴۰۰ تومان کمتر خواهد شد، گفت: در صورتی که نرخ اعلامی کشوری کاهش پیدا کند، استان یزد نیز پیرو مصوبه کشوری خواهد بود.

گفتنی است، در ستاد تنظیم بازار استان یزد توسط معاون وزیر صمت مطرح شد که قیمت تمام‌شده مرغ در هفته آخر ماه بهمن‌ ۹۹، ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان بوده است.

کد خبر: ۷۴٬۷۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha