۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
آغاز مبادله کالا از گمرک اسلام قلعه
سخنگوی گمرک ایران اعلام کرد

آغاز مبادله کالا از گمرک اسلام قلعه

لطیفی، سخنگوی گمرک ایران گفت: پذیرش کلیه محموله‌های تجاری به غیر از سوخت در اسلام قلعه از سرگرفته شد و همچنین پذیرش کامیون‌های تجاری جدید در دوغارون ممنوع شد.

به گزارش بازار، سید روح اله لطیفی،  سخنگوی گمرک گفت: با بازگشایی مجدد گمرک اسلام قلعه افغانستان، کلیه کالاهای تجاری متوقف در مرز دوغارون به غیر محموله‌های سوختی، از امروز از سوی این گمرک پذیرش می‌شوند.

وی افزود: پس از آتش سوزی گسترده در گمرک اسلام قلعه افغانستان، از روز گذشته به صورت محدود کامیون‌های حامل کالاهای سریع‌الفساد از سوی این گمرک پذیرش شد و از امروز نیز با اعلام طرف افغان، امکان ارسال کلیه کامیون‌های تجاری متوقف در مرز "دوغارون" به غیر از محموله‌های سوختی فراهم شده است.

سخنگوی گمرک گفت: این تصمیم صرفا برای کامیون‌های متوقف در مرز دو غارون است که حدود دو هزار و ۵۰۰ دستگاه است که نزدیک به دو هزار دستگاه از آن دارای محموله‌های تجاری غیرسوختی هستند و شامل محموله‌های جدید نمی‌شود، بر همین اساس تا اطلاع ثانوی و تخلیه کامیون‌های مرز، ورود محموله‌های جدید به "دوغارون" ممنوع است.

لطیفی در پایان گفت: محموله‌های سوختی، شامل بنزین، گاز مایع، گاز، گازوئیل را می‌شود فعلا بنا به اعلام طرف افغان، توسط گمرک اسلام قلعه صورت نذیرش نمی‌شوند.

کد خبر: ۷۴٬۷۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha