۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
بالاترین حقوق‌های نجومی متعلق به شرکت‌های دولتی
نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس مطرح کرد

بالاترین حقوق‌های نجومی متعلق به شرکت‌های دولتی

میرتاج الدینی، نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به اینکه تفحص از حقوق‌های نجومی در دستور کار صحن مجلس قرار خواهد گرفت گفت: شرکت‌های دولتی بالاترین آمار دریافت این حقوق‌ها را دارند.

به گزارش بازار، محمد رضا میرتاج الدینی با اشاره به اینکه موضوع حقوق‌های نجومی یکی از مشکلاتی است که در گذشته وجود داشته و نباید از آن غفلت کنیم تصریح کرد: در بخش‌هایی از دولت عمدتاً در شرکت‌های دولتی حقوق‌هایی برای مدیران و هیئت مدیره تصویب می‌کنند که عنوان آن حقوق‌های نجومی است و خارج از ضوابط است.

نماینده مردم تبریز با تاکید بر ارسال برخی گزارش‌ها درباره دریافت حقوق‌های بالا به مجلس گفت: برخی نمایندگان خواستار تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی شده اند که بعد از تصویب در کمیسیون برنامه و بودجه و در صحن علنی، هیئتی برای آن انتخاب خواهد شد و یک مجموعه از نمایندگان به شکل میدانی، پرونده‌ها و فیش‌های حقوقی را بررسی می‌کنند و در نهایت گزارش به مجلس ارائه خواهد شد.

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد: براساس آمار بیشترین حقوق‌ها در شرکت‌های دولتی است چرا که این افراد برای خودشان ضوابط مالی اختصاصی در نظر می‌گیرند و از ضوابط کلان دولتی تبعیت نمی‌کنند که باید احکام بودجه‌ای درباره این موضوع شفاف شود.

کد خبر: ۷۴٬۶۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha