۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
 ۸۰ درصد اصناف زنجان مبادرت به درج قیمت بر روی اجناس نمی‌کنند
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان زنجان:

۸۰ درصد اصناف زنجان مبادرت به درج قیمت بر روی اجناس نمی‌کنند

زنجان- یوسفی امیری، رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان زنجان با بیان اینکه ۸۰ درصد اصناف استان نسبت به درج قیمت بر روی کالاها اقدام نمی‌کنند، گفت: در این زمینه اتاق اصناف باید به جد وارد شود. 

مظاهر یوسفی امیری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه افزایش تعداد بازرسی‌ها توسط دستگاه‌های مختلف ولی باز تخلفات در حوزه اصناف به قوت خود باقی است،گفت: در این خصوص باید جدی وارد شد. 

وی با بیان اینکه تعداد پرونده‌های تخلف صنفی تشکیل شده در استان زنجان به هیچ وجه با آمار تخلفات صورت گرفته هم‌خوانی ندارد، اظهار کرد: بیشترین تخلف صورت گرفته در استان توسط اصناف مربوط به درج نشدن قیمت بر روی اجناس است.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان زنجان با بیان اینکه بازرسان با تمام توان بازرسی از اصناف را انجام می دهند، گفت: باید در این زمینه بازنگری ایجاد شود. 

یوسفی امیری با بیان اینکه اصناف استان در شرایط کرونایی اوضاع مطلوبی را پشت سر نمی‌گذارند، تاکید کرد: باید برای جلوگیری از تخلفات ساعت کاری بازرسین افزایش یابد. 

وی ابراز داشت: برای بازار شب عید باید تمهیدات لازم اتخاذ شود تا مردم نگرانی از بابت گرانی کالاها در استان نداشته باشند.

 رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان زنجان تصریح کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اتاق اصناف بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی را در اولویت کاری خود قرار دهند چرا که بیماری کرونا به اندازه کافی برای مردم نگرانی ایجاد کرده و باید کاری کنیم تا مردم نگرانی دیگر کالاهای اساسی را نداشته باشند. 

یوسفی امیری گفت: متاسفانه ۸۰ درصد اصناف استان زنجان نسبت به درج قیمت بر روی کالاها اقدام نمی کنند که در این زمینه اتاق اصناف باید به جد وارد شود. 

کد خبر: ۷۴٬۴۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha