۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
حاصل تصمیمات شبانه، پرتقال و خیار ۲۰ هزار تومانی است
نماینده مردم اهواز در مجلس:

حاصل تصمیمات شبانه، پرتقال و خیار ۲۰ هزار تومانی است

یوسفی، نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: بدون توجه به نمایندگان مردم و بزرگان استان ها در اتاق های دربسته و شبانه برای اداره کشور تصمیم گیری می شود که خروجی آن پرتقال و خیار ۲۰ هزار تومانی است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، مجتبی یوسفی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲۸ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: آقای جهانگیری در سفر خود به استان خوزستان اعلام کرد که برای ما دردآور است مردم از حداقل های زندگی برخوردار نباشند و از تبعیض و فقر رنج ببرند! برای برداشتن مشکلات مردم باید قدم های اساسی برداریم. با وجود سرمایه گذاری قابل توجه در حوزه نفت، پتروشیمی و فولاد، جفاست اگر جوان بیکار در منطقه وجود داشته باشد.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس یازدهم افزود: آقای جهانگیری و آقای روحانی؛ به شما خداقوت می گویم که بعد از ۷سال یادتان آمده است استان های جنوبی که قرار بود با وجود وعده های شما، چرخ صنعت آنها و چرخ سانتریفیوژهای کشور بچرخد، مشکلات زیادی دارند.

یوسفی با اشاره به اینکه در استان های جنوبی با بارش ۱۲ میلیمتر بارندگی، شهرها را آب می برد و زندگی مردم نابود می شود، ادامه داد: بدون توجه به نمایندگان مردم و بزرگان استان ها در اتاق های دربسته و شبانه برای اداره کشور تصمیم گیری می شود که خروجی آن پرتقال و خیار ۲۰ هزار تومانی است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور گفت: وعده دادید مشکلات اقتصادی را ۱۰۰ روزه حل می کنید!، به جای آن در روزهای پایانی دولت، از مشکلات مردم کم کنید.

کد خبر: ۷۴٬۲۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha