۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
پیشرفت ۷۲درصدی طرح توسعه خط تولید «پکویر»

پیشرفت ۷۲درصدی طرح توسعه خط تولید «پکویر»

شرکت کویر تایر در صورت های مالی ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۹ اعلام کرد که اجرا و اتمام طرح توسعه ساختمان خط تولید ۱۵ هزار تنی اهتمام پیشرفت ۷۲درصدی داشته است.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت کویر تایر در اطلاعات و صورت های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۹، با سرمایه ۲هزار و ۱۸۰میلیارد ریالی به سود ۹۷۱ریال برای هرسهم دست یافته است.

پکویر در گزارش خود اعلام کرده که سود عملیاتی شرکت به ۲هزار و ۸۸۷میلیارد ریال، سود خالص به ۲هزار و ۱۱۶میلیارد ریالی و سود انباشته به ۲هزار و ۲۰۷میلیارد ریال رسید.

این شرکت در تشریح سایر برنامه های با اهمیت خود برای دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۴۰۰ اعلام کرده است که شرکت در اجرا و اتمام طرح توسعه ساختمان خط تولید ۱۵هزار تنی به پیشرفت ۷۲درصدی رسیده و تا پایان شهریور ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید.   اجرای طرح توسعه تولید ۱۵هزار تن تایر در برنامه شرکت است که زیرساخت آن در محل کارخانه فراهم شده اما برای تامین منابع آن از صندوق توسعه و اخذ تسهیلات سرمایه ثابت از بانکها در حال پیگیری است و تا حصول نتیجه منابع طرح و توسعه از محل منابع داخلی تامین شد.

شرکت کویر تایر در تشریح اهداف خود به افزایش تولید و فروش تایر های SUV و CUV، بومی کردن حداکثر تکنولوژی و کاهش قیمت تمام شده اشاره کرده است. از سوی دیگر موضوع معافیت مالیاتی شرکت در حال پیگیری است.

کد خبر: ۷۴٬۲۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha