۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
۶هزار دستگاه ماینر در اصفهان کشف شد/ مصرف ۱۵هزار کیلووات برق
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد:

۶هزار دستگاه ماینر در اصفهان کشف شد/ مصرف ۱۵هزار کیلووات برق

اصفهان- بهمن‌زیاری، مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع برق اصفهان از جمع آوری شش هزار و سه دستگاه ماینر در اصفهان خبر داد.

امید بهمن زیاری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در سال جاری اولویت برنامه‌های شرکت توزیع برق اصفهان مقابله با فعالیت دستگاه‌های رمزارز دیجیتال در استان بوده است، اظهار داشت: خوشبختانه در این زمینه عملکرد خوبی را نیز داشتیم.

وی با بیان اینکه این اقدامان در راستای مدیریت بار صورت گرفته است، تصریح کرد: بر این اساس در سال جاری تعداد شش هزار و سه دستگاه رمزارز دیجیتال در زمین‌های کشاورزی و مراکز صنعتی ۱۴۹ نقطه کشف و ضبط شده است.

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع برق اصفهان میزان برق مصرفی این دستگاه‌ها را ۱۵ هزار کیلووات اعلام کرد و افزود: در این زمینه نیروی انتظامی و دستگاه قضایی همکاری خوبی را با اداره برق داشته‌اند.

وی با اینکه در بین شهرستان‌های اصفهان شاهین شهر و میمه با یک هزار و ۱۶۴ دستگاه فعال بیشترین سهم را در این زمینه داشته است، ابراز داشت: پس از آن شهرستان کاشان با تعداد ۷۱۰ دستگاه و شهرستان شهرضا با ۶۴۵ دستگاه در رتبه‌های بعدی قرار داشته‌اند.

کد خبر: ۷۴٬۲۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha