۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
حضور دستفروشان در حاشیه‌ جاده‌های اصفهان ایمنی تردد را مخدوش می‌کند
معاون راهداری اصفهان:

حضور دستفروشان در حاشیه‌ جاده‌های اصفهان ایمنی تردد را مخدوش می‌کند

اصفهان– دادخواه، معاون راهداری اصفهان گفت: حضور دستفروشان در حاشیه جاده‌های استان منجر به مخدوش شدن ایمنی تردد در این جاده‌ها می‌شود.

فرزاد دادخواه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی در حوزه راهداری در استان اصفهان برای سال ۱۴۰۰ بر اساس اقدامات صورت گرفته و بررسی این اقدامات در سال ۹۹ انجام می‌شود، اظهار داشت: قبل از برنامه ریزی برای سال آینده، باید نگاهی به نقاط ضعف و قوت و دستاوردهایمان در سال جاری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه طرح  راهداری محوری با هدف گذاری یک هزار کیلومتر از راه های استان اصفهان با سرعت و پیشرفت مناسبی  در حال اجراست، افزود: این اقدامات منجر به ایمنی تردد کاربران جاده ها شده و بر اساس برنامه ریزی قبلی اکنون بستر لازم برای آغاز منظرآرایی راه‌ها فراهم شده است.

معاون راهداری استان اصفهان حضور دستفروشان در حاشیه جاده‌های استان اصفهان را تهدیدی برای ایمنی تردد دانست و گفت: در این زمینه مکاتباتی را با مسئولان مختلف داشته‌ایم و مقرر شد در این زمینه دستورالعمل واحدی تدوین و ابلاغ شود.

آموزش راهداران منجر به کاهش هزینه نگهداری ماشین آلات می‌شود
وی با اشاره به نقش آموزش راهداران و اپراتورهای ماشین آلات در کاهش هزینه‌ها گفت: آموزش ضمن ارتقا توانمندی شخصی و حرفه ای افراد، هزینه‌های نگهداری و تعمیرات ماشین آلات و همچنین حوادث ناشی از کار را تا حدود زیادی کاهش خواهد داد.

دادخواه همچنین از تهیه شناسنامه مصور ماشین آلات  و تجهیزات راهداری خبر داد و ابراز داشت: تهیه بانک اطلاعاتی مناسب ما را در مدیریت شرایط و برنامه ریزی و هزینه ها یاری می کند.

وی همچنین خواستار گشت زنی موثر گشت‌های راهداری در محورهای مواصلاتی استان شد و گفت: روسای ستادی و شهرستانی باید  ضمن تسلط کامل بر حوزه، آمادگی لازم را برای خدمت رسانی به مردم در بارش های احتمالی پیش رو را داشته باشند.

کد خبر: ۷۴٬۲۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha