۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
 طرح «روستا بازار» در مازندران اجرا می شود
مدیر تعاون روستایی مازندران:

طرح «روستا بازار» در مازندران اجرا می شود

ساری- حاتم نژاد، مدیر امور تعاون روستایی مازندران، از اجرای طرح روستابازار با هدف فروش محصولات کشاورزی روستایی در استان خبر داد.

سلیمان حاتم نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه طرح روستابازار در استان اجرایی می شود، هدف آن را فروش محصولات کشاورزی و تولیدات روستاییان استان بیان کرد.

وی با بیان اینکه مهمترین هدف اجرای طرح روستابازار فروش محصولات بازار و تبادلات کالا بین تولیدکنندگان وروستاییان است، اظهار داشت: این طرح در قالب ۷۰ غرفه در استان اجرایی می شود.

وی شمار شرکت های تعاونی روستایی را در استان ۳۴۰ شرکت بیان کرد و گفت: گسترش تعاونی ها و توسه بازاریابی و بازرگانی از دیگر اهداف راه اندازی طرح روستابازار است.

وی تعداد تعاونی های تولید روستایی را ۳۳ شرکت بیان کرد و درباره ذخیره محصولات کشاورزی نیز گفت: تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار تن محصولات کشاورزی در انبارهای شرکت های تعاونی روستایی در استان ذخیره سازی شده است.

مدیر امور تعاون روستایی مازندران همچنین با بیان اینکه روستاهای  استان قطب تولید مرکبات هستند، یادآور شد: سه هزار و ۵۰۰ تن پرتقال شب عید نیز خریداری می شود.

وی با اشاره به سکونت نیمی از جمعیت استان در روستاهای یادآور شد: روستاهای استان قطب تولید به شمار می رود و سالانه سه هزار تن بذر گندم وجو و سایر محصولات زراعی برای توسعه تولید در روستاها توزیع می شود.

کد خبر: ۷۴٬۱۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha