۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰
صادرات هزار و ۱۵۰ تن رب گوجه فرنگی به کشور روسیه
سرپرست دفتر بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی خبر داد

صادرات هزار و ۱۵۰ تن رب گوجه فرنگی به کشور روسیه

گیلانشاهی، سرپرست دفتر بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: قرارداد فروش و صادرات یک هزار و ۱۵۰ تن رب گوجه فرنگی به کشور روسیه نهایی شد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، «رامین گیلانشاهی» به قرارداد فروش و صادرات یک هزار و ۱۵۰ تن رب گوجه فرنگی اشاره کرد و اظهار داشت: در راستای توسعه تجارت بین المللی و صادرات محصولات کشاورزی در تشکل‌های تحت پوشش سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران مذاکرات و پیگیری‌هایی با شرکت‌های فعال در بازار روسیه به عمل آمده و همچنین مقرر است جلسات هماهنگی برای توسعه تجارت و بازرگانی از طریق شرکت‌های ذکر شده و تشکل‌های تحت پوشش شبکه تعاونی روستایی تشکیل و پس از معرفی محصولات کیفی قابل عرضه نسبت به تجارت و صادرات آن اقدام شود.

گیلانشاهی اظهار داشت: همچنین در این راستا؛ مذاکرات برای ورود مستقیم و گسترده تشکل‌ها در بازار سایر کشورهای هدف در دست اقدام است.

سال گذشته معاون وزیر و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران اعلام کرد: کشور روسیه به عنوان یک ظرفیت بزرگ برای صادرات محصول گوجه فرنگی صادراتی است و به توجه و تمرکز بیشتری نیاز دارد.

وی افزود: ایجاد پایانه صادرات هوایی در زمان افزایش محصول ضروری است و در این راستا اختصاص پرواز چارتری برای صادرات گوجه فرنگی به کشورهای روسیه و قطر می‌تواند راهکار خوبی باشد.

کد خبر: ۷۴٬۱۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha