۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
لایحه بازگشتی بودجه تغییرات چندانی نداشته است
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

لایحه بازگشتی بودجه تغییرات چندانی نداشته است

ویس کرمی، عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه متأسفانه لایحه بودجه تغییرات چندانی نداشته است، گفت: توجه به چرخه تولید و قطع دست رانت خوران از اصولی است که مجلس از آن کوتاه نخواهد آمد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، مهرداد ویس کرمی با اشاره به بازگشت لایحه بودجه از جانب دولت به مجلس، اظهار کرد: تأکید اکثریت نمایندگان مجلس بر این است که لایحه بودجه باید بر اساس احکام کلی که مورد قبول و تصویب مجلس است، تنظیم شود که بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد لایحه بودجه بازگشتی از دولت، تغییرات محسوسی با لایحه اولیه نداشته است.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعا مجلس بر نظر خود اصرار می‌ورزد، افزود: مجلس توجه به اقشار محروم، کاهش فاصله طبقاتی، رفع تبعیض از بودجه و حمایت از معیشت مردم را از اصول اصلی خود برای اصلاح لایحه ۱۴۰۰ می‌داند.

وی همچنین توجه به چرخه تولید و قطع دست رانت خوران از ارز  دولتی را از دیگر اصول مجلس برای اصلاح لایحه ۱۴۰۰ برشمرد و گفت:احساس می شود دولت در این مدت اصلاح جدی روی لایحه بودجه انجام نداده و موارد مد نظر نمایندگان مجلس در لایحه بازگشتی اصلاح نشده است.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مجلس در این فرصت باقی مانده تلاش خواهد کرد که موارد مذکور را در لایحه بودجه لحاظ کند.

کد خبر: ۷۴٬۱۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha