۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷
۸۶ درصد مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی وصول شده است
رئیس بهره‌برداری شرکت گاز آذربایجان‌غربی:

۸۶ درصد مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی وصول شده است

ارومیه - رئیس بهره‌ برداری شهرستان‌های شرکت گاز آذربایجان‌غربی از وصول ۸۶ درصدی مطالبات این شرکت در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، خلیل اکبری عصر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران، میانگین وصول مطالبات شرکت گاز استان را ۸۶ درصد دانست و گفت: این مقدار نسبت به سال گذشته که طی آن ۸۲ درصد مطالبات شرکت وصول شده بود، وضعیت بهتری را نشان می دهد.

وی ادامه داد: در سال جاری ۶۱۱ هزار و ۶۲۷ کیلومتر شبکه ‌گذاری جهت تزریق گاز از امور مهندسی تحویل گرفته ایم و در مجموع هشت هزار و ۷۱۳ مورد انشعاب نصب شده و ۳۱ هزار و ۵۸ مورد اشتراک‌پذیری شهری و روستایی انجام پذیرفته است.

 اکبری به اخذ مجوز برای طراحی، نظارت، نصب انشعاب و شبکه‌گذاری خطوط زیر ۵۰۰ متر از سوی واحد بهره ‌برداری‌های شهرستان‌های شرکت گاز آذربایجان‌غربی اشاره کرد و گفت: این مجوز مطابق دستور مدیرعامل شرکت گاز استان و در مجموع به طول ۲۳ کیلومتر اجرا شد.

رئیس بهره‌برداری شرکت گاز استان همچنین در خصوص افت فشار گاز شهرستان‌های پیرانشهر، خوی و سلماس در پیک مصرف زمستان ۹۸، اظهار کرد: افت فشار گاز شهرستان‌های خوی و سلماس به دلیل برخی اختلالات در خط انتقال صادراتی گاز و افت گاز پیرانشهر نیز در پی عدم اتمام پروژه خط تغذیه گاز این شهرستان به دلیل وجود معارض ملکی اتفاق افتاد.

کد خبر: ۷٬۴۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha