۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
 تکمیل سد هراز ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد
استاندار مازندران:

تکمیل سد هراز ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

ساری- حسین زادگان، استاندار مازندران با اشاره به اجرای سد بزرگ هراز در استان گفت: تکمیل این سد چهار هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

احمد حسین زادگان در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بیش از چهار هزار میلیارد تومان برای تکمیل سد هراز نیاز است، افزود: طی سال های گذشته بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

وی با عنوان اینکه در حوزه سدسازی، به زودی سد زام رود به زودی کلنگ زنی می شود، اظهار داشت: همچنین سد کسلیان و سجارود نیز به طور همزمان عملیاتی و اجرایی می شود.

حسین زادگان با تاکید بر اینکه استان مازندران باید از ظرفیت صندوق ذخیره استفاده کند خواستار افزایش سهم بری استان از این صندوق شد و گفت: باید با دعوت مسئولان ملی بتوانیم از ظرفیت منابع ملی بهره گیری کنیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه ۴۰۰ میلیارد تومان با هدلینگ کشاورزی وابسته با بنیاد مستضعفان قرارداد منعقد شده است، گفت: این مجموعه به زودی تکمیل و بهره برداری می شود.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح های دریا، اصلاح نژاد دام، توسعه آب بندان، پرورش ماهیان سردآبی در آب بندان، پایانه صادراتی روماک در استان گفت: تکمیل این طرح ها به فرایند توسعه در استان کمک خواهد کرد.

وی درباره پایانه روماک گستر با اظهار اینکه این پایانه وارد مدار تولید شده است، افزود: فاز اول این طرح به ظرفیت ۱۰۰ هزار تن تکمیل و بهره برداری شده است.

حسین زادگان با اشاره به اینکه این پایانه صادراتی در خاورمیانه بی نظیر است، گفت: پایانه صادراتی ماهیان خاویاری نیز دارای فرایند اجرایی خوبی است و تا پایان دولت تکمیل می شود.

کد خبر: ۷۴٬۰۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha