۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
بسته‌های حمایتی مختلفی در کارت باشگاه سهامداری کشور تعریف شده است
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

بسته‌های حمایتی مختلفی در کارت باشگاه سهامداری کشور تعریف شده است

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور گفت: بسته های مختلف حمایتی نظیر بیمه، اشتغال و مسکن در کارت باشگاه سهامداری تعریف شده است.

عسکر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار با تاکید براینکه سود سهام عدالت ارتباطی به سجام ندارد، اظهار داشت: برای کارت اعتباری در حال مذاکره با بانک های مختلف هستیم تا این طرح را از دو بانک به سایر بانک ها نیز توسعه دهیم.

وی همچنین از مذاکره با بیمه ها برای دارندگان سهام عدالت خبر داد و گفت: با برخی بیمه ها به توافق هایی رسیدیم ودر زمینه بیمه آتش سوزی تخفیف های خوبی گرفتیم.

توکلی همچنین با اظهار اینکه مجوز کارت باشگاه سهامداری از سوی مراجع مرتبط صادر شده است، افزود: در این کارت بسته های مختلفی از جمله مسکن، بیمه، اشتغال و غیره تعریف شده است.

وی ادامه داد: ارائه خدمات توسط مراکز برند و ایرانی بدون پرداخت سود از مزایای کارت باشگاه سهامداری خواهد بود و برای دریافت این طرح، سهام عدالت به عنوان وثیقه گذاشته می شود.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه تعاونی سهام عدالت با بیان اینکه سهامدارانی که شیوه غیرمستقیم را برای آزادسازی انتخاب کردند می توانند از مزایای طرح های مختلف بهره مند شوند، افزود: افرادی که شیوه مستقیم را گزینش کردند مشمول این طرح ها نمی شود.

بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار سهامدار مازندرانی شیوه غیرمستقیم را برای آزادسازی سهام عدالت انتخاب کردند.

کد خبر: ۷۳٬۹۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha