۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
۲۴ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در جاده‌های زنجان فعال است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان:

۲۴ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در جاده‌های زنجان فعال است

زنجان- علی اکبری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زنجان گفت: در حال حاضر ۲۴ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در جاده های استان فعال است.

عبدالحسین علی‌اکبری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در حال حاضر ۲۴ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در سطح محورهای مواصلاتی زنجان فعال و ۲۳ مجتمع نیز در مرحله احداث است، گفت: در ایام مبارک دهه فجر سال جاری نیز فاز یک مجتمع خدماتی – رفاهی پاسارگاد در آزادراه زنجان – قزوین در مساحتی به وسعت ۶۵ هزار متر مربع و با اعتبار ۳۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی نقش مؤثری در تأمین ایمنی مسافران و کاهش آمار تصادفات دارد، اظهار کرد: بهبود کیفیت خدمات این مجتمع‌ها علاوه بر آن که به گسترش صنعت گردشگری کمک می‌کند، گامی مؤثر در راستای کاهش حوادث جاده‌ای و افزایش ضریب ایمنی راه‌ها است و این مجتمع‌ها باید متناسب با نیاز و رعایت حال رفاه و آرامش مسافران احداث شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان گفت: تا بهمن‌ماه سال جاری ۸۱ مورد موافقت اصولی جهت احداث مجتمع‌های خدماتی- رفاهی صادرشده است.

علی‌اکبری تاکید کرد: استان زنجان دارای پنج هزار ۸۴۰ کیلومتر راه است که ۲۰۰ کیلومتر آن آزادراه است.

وی گفت: در آزاد راه زنجان- قزوین هشت باب و درآزادراه زنجان- تبریز هم پنج باب مجتمع خدماتی- رفاهی در حال بهره‌برداری هستند. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان ابراز داشت: نظارت و بازدیدهای مستمر طی برنامه‌ریزی‌های مدون شده از نمازخانه، رستوران، جایگاه سوخت، سرویس بهداشتی و سوپر مارکت‌های انجام می‌شود.

کد خبر: ۷۳٬۹۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha