۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
۷۰۰ کیلومتر از راه‌های استان همدان خط کشی شد
معاون راهداری استان همدان:

۷۰۰ کیلومتر از راه‌های استان همدان خط کشی شد

همدان - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: امسال با اجرای طرح سراسری لکه گیری و روکش راه‌های شریانی ۷۲۸ کیلومتر از راه‌های استان همدان خط کشی شدند.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان؛ مسعود رستمی با اشاره به اینکه عملیات خط کشی راه ها به شکل امانی و پیمانی انجام می‌شود، اظهار کرد: عملیات خط کشی در محورهای استان همدان در حال انجام است و این عملیات تا وقتی شرایط آب و هوای استان مناسب باشد ادامه خواهد داشت.

رستمی افزود: با توجه به بازتاب کم خطوط موجود و به منظور ارتقاء سطح ایمنی محورها، عملیات خط کشی ممتد در نقاط مستعد حادثه در راه های حوزه استحفاظی استان همدان شامل بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی آسفالته انجام شد.

معاون راهداری استان همدان یادآور شد: خط کشی جاده‌ها نقش مهمی در افزایش ایمنی، نظم در ترافیک و کاهش سوانح رانندگی به خصوص در شب‌ها که روشنایی کم است و جاده‌ها بخوبی قابل رؤیت نیستند، دارد.

رستمی گفت: همچنین به منظور ارتقاء ایمنی محورهای استان همدان طی ۱۰ ماهه امسال چهار هزار متر تهیه و نصب حفاظ میانی  نیوجرسی، چهار هزار و ۱۰۰ شاخه تعمیر و نصب گاردیل و مواردی از این قبیل انجام شده است.​

کد خبر: ۷۳٬۹۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha