۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
۳.۷ میلیارد تومان از اموال مازاد استانداری همدان فروخته شد
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان:

۳.۷ میلیارد تومان از اموال مازاد استانداری همدان فروخته شد

همدان - محمودی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از اموال مازاد استانداری همدان در یک مرحله به فروش رفت.

سیدناصر محمودی در گفتگو با خبرنگار بازار به فروش اموال دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و افزود: کارگروه فروش و مزایده اموال مازاد دولتی در استان همدان تشکیل و سامانه «سادا» در این راستا طراحی شد.

محمودی با اشاره به اینکه بیش از ۹۹ درصد اموال مازاد دستگاه‌های دولتی در سامانه «سادا» ثبت شده است، ادامه داد: استان همدان در زمینه شناسایی اموال مازاد دستگاه‌های دولتی رتبه نخست کشور را دارد.

وی با اشاره به اینکه تمامی اموال دستگاه‌های اجرایی استان همدان مستند شده است، افزود: استان همدان در شاخص‌هایی مانند مولد سازی، مستند سازی، نظام نوین اطلاعاتی و اوراق بهادار نیز رتبه برتر کشور را کسب کرده است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان همدان با اشاره به اینکه امور اقتصادی و دارایی استان همدان نخستین دستگاهی بود که اموال مازاد خود را به فروش رساند، افزود: استانداری و سازمان جهاد کشاورزی نیز پیشگام بودند.

وی با بیان اینکه چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان املاک مازاد اقتصاد و دارایی استان همدان به فروش رفت، عنوان کرد:  سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اموال مازاد استانداری همدان نیز در یک مرحله به فروش رفت.

محمودی با بیان اینکه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اموال مازاد سازمان جهاد کشاورزی به فروش رفته است، ادامه داد: جهاد کشاورزی یک ساختمان شرکت فرش در میدان عین القضات، یکی از اموال ‌در نهاوند و یکی در ملایر را برای فروش و مزایده گذاشته است.
 

کد خبر: ۷۳٬۹۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha