۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶
راه‌اندازی سامانه مشاوران مالیاتی و تامین‌اجتماعی در اتاق تهران
معاون کسب‌وکار اتاق تهران خبر داد

راه‌اندازی سامانه مشاوران مالیاتی و تامین‌اجتماعی در اتاق تهران

حاجی پور، معاون کسب‌وکار اتاق بازرگانی تهران از راه‌اندازی سامانه مشاوران مالیاتی و تامین‌اجتماعی در اتاق تهران خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اتاق تهران، وی با بیان اینکه پایگاهی از مشاوران مورد تایید اتاق تهران در زمینه‌های مالیاتی و تامین‌اجتماعی در اتاق تهران تشکیل خواهد شد، افزود: شرط حضور نام متقاضیان در این پایگاه اینترنتی، شرکت و قبولی در دوره‌ها و آزمون‌هایی است که با همکاری مشترک معاونت کسب‌وکار و موسسه آموزش اتاق تهران برگزار خواهد شد.

حاجی‌پور با اشاره به اینکه این سامانه پس از راه‌اندازی برای بهره‌برداری از خدمات مشاوره‌ای، در اختیار اعضای اتاق بازرگانی تهران قرار خواهد گرفت، گفت: پیش‌نیاز پذیرش متقاضیان نمایندگی اتاق تهران در هیات‌های حل‌اختلاف مالیاتی و تشخیص مطالبات تامین‌اجتماعی، تایید عضویت در پایگاه مشاوران خواهد بود و با برگزاری اولین دوره بازآموزی و قبولی در آزمون مربوط به آن، نمایندگان اتاق تهران به سازمان‌ امور مالیاتی و تامین‌اجتماعی معرفی خواهند شد.

به گفته معاون کسب‌وکار اتاق تهران، این تدابیر در راستای تبیین و تامین مشاوران صلاحیت‌دار برای بهره‌مندی اعضای اتاق تهران و نیز ارتقای کیفیت رسیدگی به پرونده‌های فعالان اقتصادی در هیات‌های حل‌اختلاف مالیاتی و تشخیص مطالبات تامین‌اجتماعی صورت گرفته‌است.

کد خبر: ۷۳٬۹۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha