۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶
پایانه‌های بار  براساس بخشنامه های جدید ضدعفونی می شوند

پایانه‌های بار براساس بخشنامه های جدید ضدعفونی می شوند

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل کالای سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: بخشنامه‌های لازم درخصوص اقدامات مورد نظر در پایانه‌ها اعلام و خوشبختانه هیچ محدودیت و مشکلی در حمل و نقل کالا وجود ندارد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، غلامحسین دغاغله درخصوص آخرین تصمیمات و اقدامات انجام گرفته در زمینه مبارزه با ویروس کرونا در مبادی ورود و خروج کالا اظهار داشت: امروز بخشنامه جدیدی را در ادامه بخشنامه‌های قبلی درخصوص ضدعفونی اماکن عمومی پایانه‌ها صادر و به ادارات کل استان‌ها و بهره‌برداران از پایانه‌ها ابلاغ شد.

 وی افزود: در کنار این بحث چند اقدام ویژه دیگر نیز انجام گرفت که از جمله آن‌ها اعلام شد که تجمعات در سالن‌های اعلام بار را شاهد نباشیم و یا بار خارج از سالن ارائه شود. با این حال اگر امکان آن وجود نداشت، یکسری شرایط دیگر نیز پیش بینی شده که در این بخشنامه اعلام کرده‌ایم. در کنار همه این موارد ضدعفونی پایانه‌ها به طور مستمر در حال انجام است.

دغاغله در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون با انتشار ویروس کرونا ممنوعیتی در پایانه‌های کشور بابت ورود کالا اعلام شده است، گفت: هیچ محدودیتی اعلام نشده و مشکلی در حمل و نقل بار نداریم. در بنادر کشور نیز شاهد ورود کالاهای اساسی هستیم و از این بابت هم هیچ مساله ای وجود ندارد چرا که در بنادر کشور از قبل پروتکل‌هایی وجود دارد که بار در مبدا و مقصد نمونه برداری شده و بعد اجازه تخلیه داده می‌شود.

کد خبر: ۷٬۳۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha