۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
۵۰ درصد مردم گرمی از آنتن دهی تلفن همراه بی‌بهره ‌اند
نماینده گرمی و مغان:

۵۰ درصد مردم گرمی از آنتن دهی تلفن همراه بی‌بهره ‌اند

اردبیل- نماینده گرمی و مغان گفت: در حال حاضر وضعیت ارتباطات در شهرستان گرمی قابل قبول نبوده و ۵۰ درصد مردم این شهرستان و مغان از آنتن دهی تلفن همراه برخوردار نیستند و تلفن ثابت ۶۰ درصد روستاها قطع است.

به گزارش خبرنگار بازار، ولی اسماعیلی ظهر یکشنبه در بازدید از مناطق محروم شهرستان گرمی اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت ارتباطات در شهرستان گرمی قابل قبول نبوده و ۵۰ درصد مردم این شهرستان و مغان از آنتن تلفن دهی همراه برخوردار نیستند و تلفن ثابت ۶۰ درصد روستاها در قطعی به سر می‌برد.

وی با اشاره به این که رسیدگی به مناطق محروم به عنوان یک اولویت اساسی مطرح است، بیان کرد: در این شرایط افرادی که می‌خواهند فرزندانشان به شبکه شاد دسترسی داشته باشند و به ادامه تحصیل بپردازند با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌شوند که این موضوع بسیار نگران‌کننده است.

نماینده گرمی و مغان در مجلس ادامه داد: در این شرایط و هوای سرد مردم مجبورند تا بالای کوه‌ها بروند تا بتوانند به اینترنت وصل شوند و این یک معضل اساسی است که سبب بروز خسارت‌های قابل توجهی در این زمینه شده است.

اسماعیلی تصریح کرد: انتظار ما از وزیر ارتباطات این است که در راستای حل مشکلات حوزه تخصصی گام بردارد و برای حل مشکلات ارتباطی این شهرستان اقدامات لازم و اساسی را انجام دهد که این موضوع به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مطرح است و باید تمهیدات لازم در این زمینه به‌کارگیری شود.

وی اظهار کرد: مجلس در راستای حل مشکلات مناطق محروم برنامه‌های اساسی در دستور کار قرار داده و درصدد است تا در این زمینه موفق عمل کند که این موضوع یک موضوع اولویت‌دار و حائز اهمیت است و برخورداری از حداقل‌ترین امکانات ارتباطی حق همه مردم است.

کد خبر: ۷۳٬۸۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha