۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
خبرسازی‌ها درباره واردات واکسن کرونا، مضحک است
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا:

خبرسازی‌ها درباره واردات واکسن کرونا، مضحک است

رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا برخی خبرهای جعلی در خصوص واردات و توزیع واکسن فایزر را مضحک خواند و تاکید کرد: واکسیناسیون کرونا طبق برنامه انجام خواهد شد و مردم به خبرهای جعلی توجه نکنند.

به گزارش بازار، علیرضا رئیسی در گفتگو با رسانه ملی افزود: مطمئن باشید از این پس خبرهای عجیبی منتشر خواهد شد، مثل ماجرای خبرسازی ها در خصوص واکسن فایزر که گفتند به فلان جا و بهمان جا دادند یا موضوع واکسن پاییزه آنفولانزا که جعل کردند.

معاون امور بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: اینگونه مطالب خنده دار است و خدا را شکر که دشمنان ما نادان و کم عقل هستند، مثلا نامه ای جعل بکنی به این مضحکی!

رئیسی با انتقاد از رفتار دشمنان ملت ایران بویژه در خصوص شیوع کرونا، تصریح کرد: زمانی ایران را تحت فشار قرار می دادند که دیر اعلام کردند، این گذشت، سپس گفتند آمار شما بالاست که دیدند آمار خودشان بالاتر است و بعدش گفتند واکسن بخرید، این هم از واکسن، این هم تمام شد حالا به اینگونه خبرهای جعلی مضحک روی آورده اند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: ما حتی برای ویال خالی واکسن هم برنامه داریم و کسی نمی تواند ویال خالی تزریق شده دستش باشد زیرا برنامه دارد و در سامانه ثبت و معدوم می شود.

رئیسی خاطرنشان کرد: خواهش می کنم مردم واقعا به این حرفا ها توجه نکنند و همانطور که هر حرفی را که تا کنون زده ایم، ایستاده ایم و عمل کردیم، از این پس هم عمل می کنیم و خارج از شبکه، به هیچ فردی واکسن کرونا تزریق نخواهد شد.

کد خبر: ۷۳٬۸۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha