۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
مشکل تامین مواد شوینده، ضدعفونی و ماسک به زودی در استان مرکزی حل می شود
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی:

مشکل تامین مواد شوینده، ضدعفونی و ماسک به زودی در استان مرکزی حل می شود

اراک- سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: مشکل تامین مواد شوینده، ضدعفونی و ماسک به زودی در استان مرکزی حل می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، جواد حسنی ظهر یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان مرکزی با اشاره به اینکه بیش از ۴۰۰ تن گوشت منجمد برزیلی برای استان جذب شده که در راستای حفظ قیمت‌های موجود در نقاط مختلف استان در حال توزیع است اظهار داشت: یک‌هزار تن پرتقال و ۵۰۰ تن سیب سمیرم جذب و در سردخانه‌های استان انبار شده است.

حسنی افزود: برای پایین آوردن قیمت‌ها تمامی دستگاه‌های مسئول بسیج شده‌اند تا قیمت کالاها بالاتر از حدی که تعیین شده است نباشند.

وی با اشاره به اینکه شناسایی و برخورد قاطعانه با محتکران مواد شوینده، ضدعفونی کننده و ماسک یکی از اولویت‌های اصلی ستاد تنظیم بازار استان در شرایط شیوع ویروس کرونا است گفت: مشکل تامین این مواد در استان به زودی حل خواهد شد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی عنوان داشت: دامنه نظارت دستگاه‌های نظارتی برای جلوگیری از خروج دام زنده و کاهش قیمت این کالا در دستور کار قرار دارد و در حال حاضر قیمت گوشت گرم گوسفندی به دلیل تقاضای بیش از حد مردم و از طرفی خروج دام‌ زنده از استان افزایش پیدا کرده است.

کد خبر: ۷٬۳۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha