۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
پرداخت ۲۳.۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در اسدآباد
فرماندار اسدآباد عنوان کرد:

پرداخت ۲۳.۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در اسدآباد

همدان - فرماندار اسدآباد از پرداخت ۲۳.۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در این شهرستان خبر داد و گفت: بستر جذب سرمایه گذاران در اسدآباد فراهم شده است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اسدآباد؛ سعید کتابی در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری با تاکید بر اینکه بنا به توصیه استاندار همتن اولویت برنامه ها ایجاد اشتغال است؛ اظهار کرد: سهمیه امسال شهرستان اسدآباد در ایجاد اشتغال یک هزار و ۳۸۹ نفر بوده که تاکنون برای یک هزار و ۴۷۳ نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی از پرداخت ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال روستایی در اسدآباد از ابتدای سال تاکنون خبر داد و عنوان کرد: طرح های ایجاد گلخانه، کشاورزی، دامپروری، میراث فرهنگی و صنعتی از جمله طرح هایی بوده که با استفاده از تسهیلات روستایی در سطح روستاهای اسدآباد اجرایی شده و چندین طرح اشتغال روستایی نیز در دست اقدام دارد.

وی گفت: باید تمامی طرح های نیمه تمام اشتغالزای شهرستان اسدآباد تا جلسه بعدی کارگروه اشتغال تعیین تکلیف و در جلسه کارگروه گزارش آن ارائه شود.

سعید کتابی با بیان اینکه شهرستان اسدآباد افق های روشنی را پیش روی خود دارد و در حال حاضر سرمایه گذاران جدیدی در شهرستان برای سرمایه گذاری اعلام آمادگی کرده اند؛ اضافه کرد: صنایع تبدیلی و کارخانه های مرتبط با کنستانتره از جمله کارخانه ها و واحدهایی است که شهرستان با جذب سرمایه گذار به این طرح ها نیازمند است و باید برای چنین طرح هایی در این راستا جوانب زیست محیطی، اجتماعی و نقاط پیشنهادی دیده شود.

کد خبر: ۷۳٬۷۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha