۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۳
سود هر سهم «شیران» افزایش یافت
نسبت به دوره مشابه گذشته؛

سود هر سهم «شیران» افزایش یافت

شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمیائی ایران در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۹، افزایش ۱۷۹ درصدی در سود هر سهم و سود خالص و افزایش ۱۷۱ درصدی در سود عملیاتی داشته است.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمیائی ایران با سرمایه ۸ هزار و ۶۶ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمیائی ایران در دوره یاد شده، مبلغ ۲۸ هزار و ۲۱۷ میلیارد و ۸۳۷ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۳ هزار و ۴۹۸ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۱۷۹ درصدی برخوردار است.

همچنین این شرکت سود ناخالص دوره یاد شده را با افزایش ۱۶۴ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، ۱۴ هزار و ۲۹۹ میلیارد و ۲۵۳ میلیون ریال و سود عملیاتی را ۱۵ هزار و ۵۹۶ میلیارد و ۲۵۳ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود شیران در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ یک هزار و ۲۵۳ ریال و سود خالص را ۱۰ هزار و ۱۰۵ میلیارد و ۸۵۴ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمیائی ایران  در گزارش تلفیقی دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۹، سود هر سهم را با افزایش ۱۸۵ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته مبلغ ۳ هزار و ۳۳۸ ریال و سود خالص را مبلغ ۲۶ هزار و ۹۲۳ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال اعلام کرده است.

کد خبر: ۷۳٬۶۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha