۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
۸۰۰ تن میوه شب عید در گیلان توزیع می‌شود
رئیس سازمان صمت گیلان:

۸۰۰ تن میوه شب عید در گیلان توزیع می‌شود

رشت- رئیس سازمان صمت گیلان گفت: طبق تصمیم کارگروه تنظیم بازار ۳۰۰ تن سیب و ۵۰۰ تن پرتقال شب عید در استان توزیع می شود.

به گزارش بازار به نقل از صمت گیلان، فرهاد دلق پوش ظهار داشت: به منظور تامین و تنظیم بازار و تامین نیازهای ایام پایانی سال؛ سازمان صنعت، معدن و تجارت در بخش های مختلف تدابیر لازم در حال تدارک دیدن است و در قالب کارگروه تنظیم بازار استان نسبت به تامین اقلام اساسی و کالاها براساس یک روال عادی بسیاری از کالاها در جهت تامین و توزیع آن تدارک لازم انجام شده است.

وی با بیان اینکه انبارها و مراکز نگهداری کالاهای ما پر است و کمبودی نداریم، تصریح کرد: برای تامین میوه شب عید نیز همچون سال های گذشته امسال نیز برای استان تصمیم گیری شد و نیاز استان را به مرکز اعلام کردیم.

دلق پوش اضافه کرد: کارگروه تنظیم بازار استان تصمیم گرفتند ۳۰۰ تن سیب و ۵۰۰ تن پرتقال از طریق مباشر تعیین شود و برای تامین نیاز مردم در شبکه توزیع استانی این امر تدارک دیده خواهد شد و از این حیث مشکلی نخواهیم داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان اظهار داشت: امیدواریم همه این کارها با در نظر گرفتن شرایط کنونی و پروتکل های بهداشتی صورت بگیرد و ظرفیت های استان در جهت تامین این اقلام به کار گرفته می شود و از دستگاههای مرتبط از وجودشان استفاده می شود.

همه ساله به منظور تنظیم بازار میوه مورد نیاز مردم در شب عید نوروز، ذخیره سازی انجام می شود و در آستانه عید نوروز توزیع انجام می شود.

گیلان پنجمین استان تولید کننده محصولات باغی در کشور است. بیشترین باغ های مرکبات گیلان در شهرستان های رودسر، املش و لنگرود هستند.

کد خبر: ۷۳٬۶۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha