۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
 ۸ سرمایه گذار خارجی در خراسان جنوبی جذب شد
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

۸ سرمایه گذار خارجی در خراسان جنوبی جذب شد

بیرجند- اکبری راد، مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون هشت سرمایه گذار خارجی از کشورهای چین، هلند، افغانستان، کانادا، عمان، لبنان و قطر داشته ایم.

علی اکبر اکبری راد در گفت و گو با بازار با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه  سرمایه گذاری داخلی و خارجی بیان کرد: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون هشت سرمایه گذار خارجی از کشورهای چین، هلند، افغانستان، کانادا، عمان، لبنان و قطر داشته ایم.

وی با بیان اینکه دولت برای ورود سرمایه گذار خارجی به ایران مشوق هایی را در نظر گرفته که در خراسان جنوبی هم اعمال می شود، اظهار کرد: در ۹ ماهه اول سال ۵۲۵ هزار یورو برای پروژه بتن آماده در استان جذب کردیم. 

اکبری راد با بیان اینکه همچنین  ۳۹ هزار و ۵۰۰ دلار از طریق یک سرمایه گذار تبع افغانستان وارد استان شده است، افزود: رفع بیکاری یکی از دغدغه های اصلی دولت و نظام بوده که در این راستا از سال ۹۷، پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در دستور کار قرار گرفت.

مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: تاکنون بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در راستای اشتغال روستاییان پرداخت شده است.

اکبری راد از صدور ۸۴۶ مجوز اشتغال خانگی در استان خبر داد و افزود: همچنین دو هزار و ۹۵۳ طرح اشتغال با تسهیلاتی بالغ ۳۸۹ میلیارد تومان اجرایی شده و برای شش هزار و ۸۸۴ نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه ۵۲ مجوز پشتیبان با دو میلیارد و ۸۵۲ میلیون تومان صادر شده است،  اظهار کرد: این تعداد مجوز، ۴۴۱ فرصت شغلی ایجاد کرده است.

کد خبر: ۷۳٬۵۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha