۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
رژه ۲۶۰ موتور در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی| نخستین تور موتورسواری بین المللی به کربلا خواهد رفت
رئیس کلوپ موتورسواران خبر داد

رژه ۲۶۰ موتور در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی| نخستین تور موتورسواری بین المللی به کربلا خواهد رفت

باقری، رئیس کلوپ موتور سواران کشور، گفت: با همکاری مسولان برنامه‌ اجرای نخستین تور بین المللی موتور سواری از کشور به مقصد کربلای معلی پس از کاهش ویروس کرونا را داریم.

بازار؛ گروه خودرو: هفته گذشته روز چهارشنبه همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، باتوجه به اعلام رئیس جمهور در خصوص برگزاری جشن پیروزی انقلاب به صورت حضور خودروها و ماشین‌ها، یک تور با شرکت ۲۶۰ موتور پلاک ملی برگزار شد. در این خصوص با سعید باقری رئیس کلوپ موتور سواران کشور به گفت و گو پرداختیم:

* در این تور چه تعداد موتور سنگین وجود داشت و استقبال از آن چگونه بود؟
کلوپ رسمی موتور سواران کشور، همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فراخوان شرکت موتور سواران به همراه خانواده برای حضور در این جشن را داد. با اعلام فراخوان حدود ۲۶۰ موتور پلاک ملی و ۴۲ موتور سنگین شرکت کردند که این تعداد حدود ۱۰ راکب به همراه خانواده بودند. روز ۲۲ بهمن ماه این تعداد از موتورسیکلت از مبدا میدان سپاه تا میدان آزادی به صورت متحدالشکل حرکت کردند.

* هماهنگی برگزاری این تور باتوجه به حضور موتورهای سنگین با همکاری کدام یک از دستگاه‌ ها انجام شد؟
این تور با همکاری و همراهی مجموعه سپاه پاسداران تهران (محمد رسول الله)، مساعدت دکتر مونسان وزیر گردشگری و زیر نظر کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کشور برگزار شد. لازم به ذکر است که در زمان برگزاری این تور در ۲۲ بهمن ماه، بسیاری از راکبان علاقه به حضور در صف تور داشتند و جمعیت در ادامه مسیر افزایش یافت.

* باتوجه به استقبال صورت گرفته، این تور فقط منوط به ایام خاص هست یا در آینده برنامه‌های جدیدی نیز خواهید داشت؟
با توجه به سابقه برگزاری چند تور موفق در سال جاری، با همکاری مسولان برنامه‌ای اجرای نخستین تور بین المللی موتور سواری از کشور به مقصد کربالا معلی پس از کاهش ویروس کرونا را داریم. هرچند باید اشاره داشت که پس از اجرایی اولین تور بین المللی، سفر به کشورهای دیگر نیز آغاز خواهد شد.

* در گردهمایی ۲۲ بهمن ماه، از کلوب‌های موتور سواری حضور داشتند؟ آیا در برنامه‌های جدید کلوپ های دیگر شرکت خواهند داشت؟
بله، از گروه‌های برتر موتورسواران تیم‌های از کلوپ بنلی سواران، کلیک سواران و بابی تراولز و سایر گروه‌های مردمی حضور داشتند که در برنامه‌های آتی نیز از این گروها دعوت خواهد شد. گفتنی است که حضور این تعداد از موتورهای سنگین موجب حضور بیشتر راکبان این وسایل نقلیه برای گردهمایی خواهد شد.

کد خبر: ۷۳٬۵۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha